björn.e
hej hej
Hur mycket folk kommer och tittar på Sm repektive So ???
Chrille skrev:Nu är inte siffrorna så dåliga som många tror PÅ DE STORA TÄVLINGARNA. Ett par-tre tusen i betalande publik inträffar emellanåt och det är inte dåligt.
Att det framstår som pinsamt lite gentemot exempelvis STCC/Veidecs 15-20 tusen är till viss del en bluff. Deras enorma siffror kommer sig till viss del av att de räknar ALLA innanför stänglsen en tävlingsdag förare, funkisar, personal, publik ....ALLA. Betalande i grindarna är en helt annan femma.
ecce skrev:Anledning varför jag frågar är att. Jag var nere hos min block chef i dag, gubben har hand om all sponsring från bruket till viss del hela Billerud tror jag. I alla fall så var jag där och bad på minna små knän i hans stora kontor (svetten rann och jag skakade). Det blev väl varken bu eller bä men han vill ha någon form av redogörelse vad jag ska styra med i sommar. Skulle ju va bra och kunna ge några siffror på hur mycket folk som är där.
moto-gg skrev:kontakta mike luff och be om någon slags presentationsmatrial som han använder sen så har mc-spegeln på viasat någonstans mellan 50000-100000 tittare när dom sänder från so
MrGooFy skrev:Är det klart nu att so ska tv-sändas eller är jag helt ute och cyklar nu?![]()
ecce skrev:Lägg ner nu ska R600 vissas i tv!Jag börjar ju bli nevös redan nu hur F ska det gå då???
![]()
ecce skrev:Tänkte väll det nu slapp jag sätta groggen i halsen. Men hur får jag tag på Micke?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |