P@itor skrev:Känns som att denna fantastiska 125a från cagiva e rätt okänd. Verkar som om de flesta kör mito. Så är det nån mer än jag där ute i sverige som har en?![]()
Soulflylost skrev:känns som om min planet är lika okänd![]()
om inte mervet bara 3 st i svergie
![]()
Jasså, dags att göra smygreklam för din "Paso" hoj igen.P@itor skrev:Känns som att denna fantastiska 125a från cagiva e rätt okänd. Verkar som om de flesta kör mito. Så är det nån mer än jag där ute i sverige som har en?
jo men freccian är faktiskt mkt snyggare än t.ex af1:an och dom kom under samma årtal ungefär,´konstigt att inte cagiva klassade ut aprilias dåPL0J skrev:Jasså, dags att göra smygreklam för din "Paso" hoj igen.![]()
Finns en ute på blocket just nu..Länk. Har sett nått mer ex till salu, men det kryllar väl inte av dom.
I mina ögon så är det inte så konstigt att dom flesta Cagiva 125'or är av modellen Mito. För den är ju mest posör, och det är väl endast det som spelar någon roll för dom flesta i "vår" ålder egentligen..![]()
Aj aj för killen alltså.Hagberg skrev:en polare total skrotade en i en berg vägg förra året.
Han klarade sig med skrapat knä och blå slagen över hela kroppen.
Men inte bruten eller liknande.
Han träffade inte berget
Det är den enda jag sett.
/Hagberg
PL0J skrev:Jasså, dags att göra smygreklam för din "Paso" hoj igen.![]()
Finns en ute på blocket just nu..Länk. Har sett nått mer ex till salu, men det kryllar väl inte av dom.
I mina ögon så är det inte så konstigt att dom flesta Cagiva 125'or är av modellen Mito. För den är ju mest posör, och det är väl endast det som spelar någon roll för dom flesta i "vår" ålder egentligen..![]()
Sluggaboy skrev:jo men freccian är faktiskt mkt snyggare än t.ex af1:an och dom kom under samma årtal ungefär,´konstigt att inte cagiva klassade ut aprilias då![]()
En enkel fråga, kan du nån gång komma med konstruktiv kritik lr e du alltid så negativ?philsson skrev:Aj aj för killen alltså.![]()
![]()
Men rätt åt en så ful hoj.![]()
P@itor skrev:En enkel fråga, kan du nån gång komma med konstruktiv kritik lr e du alltid så negativ?
prulle skrev:Har du gjort en ända tråd som inte är reklam för att få din hoj såld till et extremt över pris?
om mito är snyggare och starkare och du tar så jävla mycket för din kommer den aldrig bli såld. :kocko
Va det för konstruktivt?
P@itor skrev:Japp det var faktist mer konstruktivt än phillson.![]()
Om du söker så kan du se att de flesta trådar och inlägg handlar om annat. Nyligen var det en tråd om en Yamaha YZ . sedan en idiotomröstning och dessförinnan en om ZXR750 med mera. Därtill e det en massa inlägg om tex gewiz.de, pocketbikes å annat smått å gott.
Denna tråden handlar inte om reklam utan är en tråd som försöker ta reda på hur många fler än jag som äger en freccia. Sen att jag berömmer min egen cykel e la inte speciellt konstigt. Du tror la inte att jag renoverat den utan anledning. Klart att jag älskar min lille 125a, men har sorgligt nog växt ifrån den.
![]()
prulle skrev:Okej, ne jag har bara sett tre inlägg av dig och samtliga har varit om din freccia.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |