Hur många här kör en freccia?

P@itor

Speed Addic
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Honda VFR750f RC24
Känns som att denna fantastiska 125a från cagiva e rätt okänd. Verkar som om de flesta kör mito. Så är det nån mer än jag där ute i sverige som har en? :tummenupp

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
P@itor skrev:
Känns som att denna fantastiska 125a från cagiva e rätt okänd. Verkar som om de flesta kör mito. Så är det nån mer än jag där ute i sverige som har en? :tummenupp

känns som om min planet är lika okänd :tungan

om inte mer :va vet bara 3 st i svergie :näsblod

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
en polare total skrotade en i en berg vägg förra året.
Han klarade sig med skrapat knä och blå slagen över hela kroppen.
Men inte bruten eller liknande.

Han träffade inte berget :p

Det är den enda jag sett.

/Hagberg

PL0J

Fo' Shizzle!
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
-
P@itor skrev:
Känns som att denna fantastiska 125a från cagiva e rätt okänd. Verkar som om de flesta kör mito. Så är det nån mer än jag där ute i sverige som har en?
Jasså, dags att göra smygreklam för din "Paso" hoj igen. :hihi

Finns en ute på blocket just nu..Länk. Har sett nått mer ex till salu, men det kryllar väl inte av dom.

I mina ögon så är det inte så konstigt att dom flesta Cagiva 125'or är av modellen Mito. För den är ju mest posör, och det är väl endast det som spelar någon roll för dom flesta i "vår" ålder egentligen.. :rolleyes:

Last edited:

Sluggaboy

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ktm lc4 05
PL0J skrev:

Finns en ute på blocket just nu..Länk. Har sett nått mer ex till salu, men det kryllar väl inte av dom.

I mina ögon så är det inte så konstigt att dom flesta Cagiva 125'or är av modellen Mito. För den är ju mest posör, och det är väl endast det som spelar någon roll för dom flesta i "vår" ålder egentligen.. :rolleyes:
jo men freccian är faktiskt mkt snyggare än t.ex af1:an och dom kom under samma årtal ungefär,´konstigt att inte cagiva klassade ut aprilias då:p

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Hagberg skrev:
en polare total skrotade en i en berg vägg förra året.
Han klarade sig med skrapat knä och blå slagen över hela kroppen.
Men inte bruten eller liknande.

Han träffade inte berget :p

Det är den enda jag sett.

/Hagberg
Aj aj för killen alltså. :3freak :(
Men rätt åt en så ful hoj. :zpy

P@itor

Speed Addic
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Honda VFR750f RC24
PL0J skrev:

Jo det e sant, hade själv köpt en mito om jag haft råd till en. Men mito e strypta från början. Freccia e iaf byggd efter stabila hästar till lagom bränsleförbrukning från scratch. Men vad hjälper det när miton e lättare och kan "ostrypas".

Sluggaboy skrev:
jo men freccian är faktiskt mkt snyggare än t.ex af1:an och dom kom under samma årtal ungefär,´konstigt att inte cagiva klassade ut aprilias då:p

Har för mig att den var rätt dyr som ny

philsson skrev:
Aj aj för killen alltså. :3freak :(
Men rätt åt en så ful hoj. :zpy
En enkel fråga, kan du nån gång komma med konstruktiv kritik lr e du alltid så negativ?

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
P@itor skrev:
En enkel fråga, kan du nån gång komma med konstruktiv kritik lr e du alltid så negativ?

Har du gjort en ända tråd som inte är reklam för att få din hoj såld till et extremt över pris?

om mito är snyggare och starkare och du tar så jävla mycket för din kommer den aldrig bli såld. :kocko

Va det för konstruktivt?

P@itor

Speed Addic
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Honda VFR750f RC24
prulle skrev:
Har du gjort en ända tråd som inte är reklam för att få din hoj såld till et extremt över pris?

om mito är snyggare och starkare och du tar så jävla mycket för din kommer den aldrig bli såld. :kocko

Va det för konstruktivt?

Japp det var faktist mer konstruktivt än phillson. :tummenupp
Om du söker så kan du se att de flesta trådar och inlägg handlar om annat. Nyligen var det en tråd om en Yamaha YZ . sedan en idiotomröstning och dessförinnan en om ZXR750 med mera. Därtill e det en massa inlägg om tex gewiz.de, pocketbikes å annat smått å gott.

Denna tråden handlar inte om reklam utan är en tråd som försöker ta reda på hur många fler än jag som äger en freccia. Sen att jag berömmer min egen cykel e la inte speciellt konstigt. Du tror la inte att jag renoverat den utan anledning. Klart att jag älskar min lille 125a, men har sorgligt nog växt ifrån den.
:squid

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
P@itor skrev:
Japp det var faktist mer konstruktivt än phillson. :tummenupp
Om du söker så kan du se att de flesta trådar och inlägg handlar om annat. Nyligen var det en tråd om en Yamaha YZ . sedan en idiotomröstning och dessförinnan en om ZXR750 med mera. Därtill e det en massa inlägg om tex gewiz.de, pocketbikes å annat smått å gott.

Denna tråden handlar inte om reklam utan är en tråd som försöker ta reda på hur många fler än jag som äger en freccia. Sen att jag berömmer min egen cykel e la inte speciellt konstigt. Du tror la inte att jag renoverat den utan anledning. Klart att jag älskar min lille 125a, men har sorgligt nog växt ifrån den.
:squid

Okej, ne jag har bara sett tre inlägg av dig och samtliga har varit om din freccia.

P@itor

Speed Addic
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Honda VFR750f RC24
prulle skrev:
Okej, ne jag har bara sett tre inlägg av dig och samtliga har varit om din freccia.

Tycker att ett bra citat passar in på dig:
"The view is in the eyes of the beholder"

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke