team toker
Gudomlig sporthojare
FUSK... som när min kompis som bor i spanien ringer o berättar..
idag har jag varit ute med hojen ???????
FUSK... som när min kompis som bor i spanien ringer o berättar..
Lastbil med släp körde ut en leverans till en arbetskollega.Över 100 meter fyrhjuling.
Om man ska köra ett släp med grus till någon som bor i toppen av en backe, där de boende behöver sand för att backen är isig, kan jag rekommendera att inte dra släpet med en framhjulsdriven bil.
Risken är annars att man ställer släpet på tvären i backen så den boende får dra upp det med fyrhjuling efter att ha blivit nersprutad med lerig is.
Snyggt, jag skulle behöva sådana reglage. Vilka köpte du?2022 premiär! Underbart förutom för mycket vind och för mycket grus på vägarna.
Man kan konstatera att mitt vinterbygge är en braksucce! Hojen går som smör i solsken. Fina reglage och jämn motorgång. Hurra.
Totalt 1mil idag, ska ut imorgon med om solen lyser.
Då får man önska dig en snabb och bra återhämtning, och att du snart är på benen (och två hjul) igen.Tyvärr inga alls idag !!!pga att jag har opererat ryggen nyligen. Men jag hann få ihop 120 mil på denna sida nyår innan jag lades in för reparation. Å förhoppningsvis kan jag plocka fram svarta faran igen inom snar framtid
man bugar å tackarDå får man önska dig en snabb och bra återhämtning, och att du snart är på benen (och två hjul) igen.
Nu på blocket såg jag, till förmån av en tenere 700. Hoppas den ger dig ett trevligare ägande.5 mil!
kallt om fingrarna annars toppen!
Elfel varje gång! Bara fram med multimetern hohohgo
Har du värmehandtag. Funderar på att åka ca 8 mil till Uppsala men bara 3 grader imorgon förmiddag låter kallt för mej?Idag blev det 17 mil. Söderut från Örebro ner till Askersund. Efter en pizza körde jag vilse i trakterna av Mariedamm och hamnade norr om Askersund igen. Småvägar över till väg 51 och sedan hemåt igen. Hoppas ni andra hade det kul på jobbet. ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|