Svensk sommar!Tyvärr, hojsäsongen är över för i år. 14° och regnar varje dag. Men vi kommer igen 2025!
Haha Tammer Trollet! 14 grader är för kallt brr..bättre hemma bakom tangenterna Syns 2025! på sr 250! Classic! ..Tyvärr, hojsäsongen är över för i år. 14° och regnar varje dag. Men vi kommer igen 2025!
Kan ju inte köra mer än 500 meter innan farbror blå är på mig sista året. Men de undrar aldrig om jag är nykter.Två mil på 125:an här på kvällen, en liten tur mellan förberedelserna hemma inför årets första semesterresa med familjen.
Fick en nyfiken polisbil efter mig, så är det ju att köra gammal småttinghoj, men de tappade väl intresset efter slagning på regnumret och körde på annat håll. Jag fortsätter att vänta på att bli stannad av polis, senaste gången var 2013. Inte en endaste nykterhetskoll, ingenting. Rätt otroligt egentligen. Kör väl för mesigt numera.
Sex mil på trampjonne, jag dör efter 5 km, vad gör jag för fel?Det här var en mycket bra dag, jag klev ur sängen vid 5, käkade frukost i lugn och ro, 6:30 rullade jag ut på en sexmila på trampcykeln, dusch och en macka, sen blev det 36 mil på hojen.
Har du kört 55km på rena dödsryckningar?Sex mil på trampjonne, jag dör efter 5 km, vad gör jag för fel?
Går ut för hårt? Trögrullade däck (gör stor skillnad). För lite träning av rätt muskelgrupper (cykla oftare)Sex mil på trampjonne, jag dör efter 5 km, vad gör jag för fel?
Jag tror alltid jag kan lura mig till att ”nu ska jag ta det lugnt och sen öka”. Värsta självbedrägeriet. Sen kommer man in i det iaf, än så länge, om inget händer…Ni har rätt båda två, taskig kondis. Kommer att cykla till jobbet i åtta veckor nu, återkommer med rapport.
(om jag ens orkar logga in)
Det där med däcken gör stor skillnad - bytte däck utan att bry mig särskilt mycket och gick från 45 till 50 minuter i "normaltid" på jobbresan (inga stopp på vägen så det var lätt att jämföra) - bytte ganska snart igenNi har rätt båda två, taskig kondis. Kommer att cykla till jobbet i åtta veckor nu, återkommer med rapport.
(om jag ens orkar logga in)
För kanske 20 år sen la jag ner mängder med pengar på cyklar av alla de slag, fullfjädrande, kolfiberramar, U name it.Det där med däcken gör stor skillnad - bytte däck utan att bry mig särskilt mycket och gick från 45 till 50 minuter i "normaltid" på jobbresan (inga stopp på vägen så det var lätt att jämföra) - bytte ganska snart igen
Bästa däck hittills på en pendlarhoj blev detta https://www.continental-tires.com/p...chMode=sbs&pogSegment2MappingDTacs=Urban/Tour
Som synes inte särskilt mycket mönster så det är olämpligt på blöta stenlagda gator
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|