hur många

The one

Friend to Bill
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R6
Jag undrar hur många här på Sporthoj.com som kommer att köra på Bike-Events körningar nästa år.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ace Niki skrev:
Kanske. Åker hellre på privata bandagar men blir det för få såna nästa säsong så får man väl ta Bike-Events.

Sammalunda... och får jag inte köra med slicks får det vara.

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
Stämmer det att man måste köra helt standard på sin mc, inte ens slip on, på deras bandagar?

Alltså helt standard utförande?

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Danny boy skrev:
Stämmer det att man måste köra helt standard på sin mc, inte ens slip on, på deras bandagar?

Bara ljudnivån är godkänd så får man väl köra med vilken burk/helsystem man vill. Men slicks är inte tillåtet har jag hört. Nån som varit med på deras bandagar som kan bekräfta?

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Danny boy skrev:

Allt står på deras hemsida:
http://www.bike-events.se

Edit: Såg lite tomt ut på sidan men dra iväg ett mail vetja!

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ace Niki skrev:
Bara ljudnivån är godkänd så får man väl köra med vilken burk/helsystem man vill. Men slicks är inte tillåtet har jag hört. Nån som varit med på deras bandagar som kan bekräfta?
De kräver originalsystem. De har dåliga erfarenheter av folk som påstår att dreas slipon låter mindre än original. Räkna kallt med att inte få köra om du kommer med ett "tyst" slipon. I Licensgruppen är slicks ok, men i gatgrupperna skall bågen vara godkänd för gata. Det är förresten helt förbjudet att wheela på banan i gatgrupperna. Man blir plockad från banan direkt.

Läs på deras hemsid och rätta er efter det. De har vare sig tid eller ork att tjafsa med folk som strular. Följ deras regler så blir det bra för alla, annars inte.

MrR1

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Sv650s-04
Kan du ge dej på :tummenupp . Om jag får fart i en DB-killer till mitt acra system. Just nu låter den som en låg flygande DRAKEN.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Har just fått svar från Bike-events ang banåkning på Gotland 30-31 maj. De vill ha 1000 spänn per dag!!! Hutlöst! Varför åka med dem när man kan åka med Sporthoj för 400 kr? En bandag på Bikeweek kostar 300kr. Aldrig att jag åker för det priset! Isf ska färjetransport och ett rum på Snäck ingå. (det gör det inte nu)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping