Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jezziiie skrev:Jaa, som det står ovan. Hur mycket är 1 mile?
jezziiie skrev:Jaa, som det står ovan. Hur mycket är 1 mile?
sgtpepper skrev:
Stone är ett gammalt brittiskt viktmått som fortfarande används för att ange kroppsvikt, det skulle dock inte förvåna mig om engelsmännen även använder snöre som längdmått, så har du tur kan du säkert få svar på det också.McB skrev:Eftersom google vet hur tung en sten är, borde vi inte kunna få svar på hur långt ett snöre är?
sgtpepper skrev:Ett litet tips: Google har en inbyggd konverteringsfunktion som tar de flesta normala enheterna
McB skrev:Eftersom google vet hur tung en sten är, borde vi inte kunna få svar på hur långt ett snöre är?
campar skrev:Om jag inte minns helt fel från yngre dagar så finns det faktiskt bestämt när ett snöre blir ett rep! =)) (Alltså vid vilken längd, men de kommer jag inte ihåg)
Ekholm skrev:1.609344 km
http://www.hexmaster.com/telegrafen/ssss01.htmlMcB skrev:Eftersom google vet hur tung en sten är, borde vi inte kunna få svar på hur långt ett snöre är?
SVooSh skrev:Rätta mig om jag har fel men är inte det där en sjömil? En mile är väl 1,602km.
en sjömil är 1852 meterSVooSh skrev:Rätta mig om jag har fel men är inte det där en sjömil? En mile är väl 1,602km.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |