Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Själv är jag helnykterist....................fram till fredag, sen händer det nåt. Kan bli en starköl eller två över helgen, ibland blir det 15 eller (inte och) 2 flaskor vin. Sprit dricker jag inte längre fast får jag en Gin o Tonic så behöver ju ingen rikta en revolver mot mitt huvud för att jag skall ta den. Jag dricker alkohol i princip varje helg, aldrig på en vardag om inte det är AfterWork. Fredag är ingen vardag va
Har faktiskt skaffat mig en alkomätare, hur många gånger har man inte suttit och blåst i den jävla apparaten en söndag? Det är strålande väder ute och hojen står fulltankad. När man väl är grön och ger sig ut så känns det inget vidare, körningen känns inte bra, man känner sig seg och vill egentligen krypa in under täcket igen. Är det värt det? Tell me?
Alkomätaren numera trasig, har väl blåst sönder fanskapet
Har faktiskt skaffat mig en alkomätare, hur många gånger har man inte suttit och blåst i den jävla apparaten en söndag? Det är strålande väder ute och hojen står fulltankad. När man väl är grön och ger sig ut så känns det inget vidare, körningen känns inte bra, man känner sig seg och vill egentligen krypa in under täcket igen. Är det värt det? Tell me?
Alkomätaren numera trasig, har väl blåst sönder fanskapet