Larco skrev:Hej!
Jag hade tänkt att byta packboxarna och olja i framgaffeln på min nsr.
Hur mycket olja ska man ha i varje gaffelben?
Kan inte hitta det någonstans.
Larco skrev:Jag stack till en mcaffär här i stan och dem sa att det skulle vara 2.8dl så det vet jag nu.
Tyvärr har det uppstått ett nytt litet problem. Det sitter låsringar precis ovanför packboxarna som jag inte vet hur man får bort. Det är nämligen så att de har inga öglor (ser nästan ut som kolvringar). Tänk er en kolvbultslåsring utan öglor fast större.
Hur faaan får man bort dem?
Vet inte exakt hur det ser ut på NSR men jag är nästan säker på att du kan pilla bort dem om du tar det försiktigt. Låsringar utan öglor brukar inte vara helt runda utan böjda här och där. Är dom inte det? Men akta gaffelbenen! Repor där är inte roligt.Larco skrev:Får ta och gå ner till med gafflarna till mcaffären imorgon och se om de kan få bort låsringarna.
Larco skrev:Jag stack till en mcaffär här i stan och dem sa att det skulle vara 2.8dl så det vet jag nu.
Tyvärr har det uppstått ett nytt litet problem. Det sitter låsringar precis ovanför packboxarna som jag inte vet hur man får bort. Det är nämligen så att de har inga öglor (ser nästan ut som kolvringar). Tänk er en kolvbultslåsring utan öglor fast större.
Hur faaan får man bort dem?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |