Evil_Henke skrev:hehe.. sugen på att ta bort lite onödig vikt eller??![]()
berggren_martin skrev:Förresten, minns ni inte han i turtles som bara är en hjärna sittande i en robot![]()
berggren_martin skrev:Förresten, minns ni inte han i turtles som bara är en hjärna sittande i en robot![]()
Jag betvivlar av någon anledning sanningshalten i det uttalandet.Cyanid skrev:man kan ta bort halva hjärnan o kunna fungera normalt o vara normal i övrigt....såg en tjej som dom var tvungna o göra det på, hon kunde gå efter 10 dagar ifrån sjukhuset
Evil_Henke skrev:hehe.. sugen på att ta bort lite onödig vikt eller??![]()
Cyanid skrev:gick på discovery för en tid sedan!
Jasså du? Men den 3:e njuren har man kvar?KalleKulspruta skrev:man kan ta bort uppemot 70% har jag för mig av njuren. Sen kan man ta bort ena lungan och ena njuren.
Limstift skrev:Jag har en annan medicinsk fråga!
Jag har hört (min mor, undersköterskan, har sagt) att det kan vara farligt att svälja för många fruktkärnor och sånt bös pga. att det samlas i blindtarmen. Min logiska fråga (som hon inte kan svara på) är vart dom tar vägen om man har opererat bort blindtarmen? Dom självklara alternativen som jag kan komma på är att dom antingen "passerar systemet" eller att dom samlas längre fram på vägen, isf vart?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |