Skruva i bultar i de gängade hålen under svingen. Palla upp på pallbockar. Har du originalrör kan du palla upp under det, men sitt inte på hojen dårå.
Lossa alla bultar innan, för det kan bli lite vingligt.
Har originalrör. När jag var och bytte framdäck gjorde han så fast dock med stödet nere.
Biltema har alltid slut på bakre depåstöd när jag kollar, har dock hört att främre är ganska vingligt? Om man använder ett bakre stöd, kan man få upp främre på något smidigt sätt som är säkert?
Men åk till nästa biltema o kolla, biltema finns ju precis överrallt!
jag har använt biltemas frontstöd i 2 säsonger o det håller än.
200:- spänn kan det kanske vara värt att slippa pallbockar o annat halvdant skit.... eller?
Jepp, kan bara hålla med föregående talare. Lägg lite extra på den som lyfter under kronan annars så kan du råka ut för följande som jag gjorde när jag hade loss framhjulet för däckbyte Vet inte om det var fel på materialet eller om stödet tryckte olyckligt på gaffeln
Jepp, kan bara hålla med föregående talare. Lägg lite extra på den som lyfter under kronan annars så kan du råka ut för följande som jag gjorde när jag hade loss framhjulet för däckbyte Vet inte om det var fel på materialet eller om stödet tryckte olyckligt på gaffeln
biltema depåstöd får man för en jäkligt billig peng.. skulle hellre köpa det är att testa nått annat..
Har originalrör. När jag var och bytte framdäck gjorde han så fast dock med stödet nere.
Biltema har alltid slut på bakre depåstöd när jag kollar, har dock hört att främre är ganska vingligt? Om man använder ett bakre stöd, kan man få upp främre på något smidigt sätt som är säkert?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|