blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
bana ,väg mm.. vad kan vara bättre?
blom skrev:bana ,väg mm.. vad kan vara bättre?
blom skrev:nej jag vill inte ha en posör hoj utan en hoj som går att använda till det den ska användas till.... vad har du mer kört för motarder då ?
Enda anledningen att köpa 625 istället för 660 är väl att man vill ha elstart.När jag köpte min i våras var 660 slutsåld så då blev det att välja mellan 625 och 640,behövdes väl ingen längre betänketid direktXXXXX skrev:Enligt vad min provkörning berättar så suger den rejält..
Köp en 625:a istället om du nu verkligen vill ha en posörhoj från KTM..
blom skrev:bana ,väg mm.. vad kan vara bättre?
så du menar att 660 och 625an känns lika.. jag kommer bara att äga en hoj och då en motard så jag måsta ju köra med den på gatan oxå.. tycker att 660 verkar vara en rätt så bra hoj, finns ju tydligen hur mycket mums delar till den som hellst oxå.. hur hävdar den sig på bana då ?Tom Byron skrev:Vilka muppiga svar du fått,
XR verkar hålla i hundra år, men har soft fjädring för motard. Går inte riktigt lika vasst som KTM/Husaberg, men den verkar som sagt svår att paja. Vibrationsfri gång med stenhård sadel
Husqvarna har jag bara provkört en konverterad TE570 -02 " i övrigt org" den går marginellt slöare än min 625a men känns ganska lika, man sitter lite bättre tror jag (än ktm 625)
660n, är starkare. Det känns ingen större skillnad när du hoppar från hoj till hoj, men däremot när du ligger bredvid å accar så drar den ett par hojlängder xtra.
Husaberg (mums) har bara provat Yashas 650n, med helsystem. Finfint bottenvrid, lättare chassi, hel cykeln är smalare....... Men kanske inte den smartaste hojen om du ska åka gata, men ska du härja mest på bana så råKKar den.
Ska du åka mest Gata, ta en 660.......... den pallar motorväg bättre, till i år har den den dubbla oljevolymen än Husa tex.
Ska du härja bana eller åka i skogen så är nog husan lämpligare.........
Fast det är bara vad jag tycker......... Jag säger inte att det ÄR så
blom skrev:så du menar att 660 och 625an känns lika.. jag kommer bara att äga en hoj och då en motard så jag måsta ju köra med den på gatan oxå.. tycker att 660 verkar vara en rätt så bra hoj, finns ju tydligen hur mycket mums delar till den som hellst oxå.. hur hävdar den sig på bana då ?
blom skrev:jo jag ska äga banan jag vet ju att husa maffioson härifrån gnäller på att 660 är för hög mm... är den verkligen så satans hög..
MOHAHAHA ja det är bara tjejer som vill ha låga problemet med husa är ju att jag vill och ska även köra långt på den.. skiljer sig 03an från 04an föresten (660)Tom Byron skrev:Om du nu har en Husamaffia i närheten så låna en hoj å prova då rå, en 660 lär du ju oxå kunna snika en resa på.... Eller har du ingen i Gänget som åker på dessa??
Det är bara tjejer som vill ha låga moppar
blom skrev:MOHAHAHA ja det är bara tjejer som vill ha låga problemet med husa är ju att jag vill och ska även köra långt på den.. skiljer sig 03an från 04an föresten (660)
Marals76 skrev:Inga större skillnade som du märker mest en massa finlir i motor o övriga bågen för att få den än bättre.
det var ju en del ialf dåmr_rockster skrev:Förutom annan förgasare, andra vippor, helt nytt tändsystem, ny frambroms (både pump och ok) och massa annat lull lull. Lägre komp för att den ska hålla bättre tydligen. Effektmässigt ska den väl vara som -03 tror jag.
- Johan
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |