BostonGurka
Bannad
Hur raggar man upp en 51-årig barnmorska?
Varför skulle man vilja göra något sådant?
För att sedan få hälften av det hon fick?
Fast tror du inte att hon har lärt sig av makens misstag?
Släng fram dolmen och dra en ostig replik.
"Jag behöver inga blå piller för att få min att stå."
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..
Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.
Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.
Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.
Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.
Och så såg deras förhållande ut för 26 år sedan?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|