Hur raggar man upp en 51-årig barnmorska?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Släng fram dolmen och dra en ostig replik.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
nu vet jag hur du ska göra:

'hej, jag är en glad miljardär och tänker inte skriva äktenskapsförord om du blir min fru. när ska vi gifta oss?'

jag slår vad om min hoj, att det är hon som kommer vilja ragga på dig, 24/7.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Fyfan vilken skit säger jag bara, det är väl HAN som jobbat ihop pengarna och inte hon.
För mig fick storyn en annan fokus än att ragga upp henne som ni kanske märker. Men jag tycker inte det är rättvist att hon ska få hälften av hans stålars..

Då borde han väl tänkt på det innan? Juridiskt har hon rätt till pengarna, moralen spelar noll roll.

Han har ju ändå 500 MSEK kvar samt ett nytt toppjobb i Förenta USA, där han cashar in gissningsvis 20-40 MSEK årligen före skatt. Så man behöver inte tycka synd om honom.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.

Jag avstår nog ändå från att ragga upp en 51-åring.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Man ska inte utesluta att hon bidragit till förjänsten. Det underlättar med en bra fru om man ska satsa 200% av sin arbetstid på karriären.

Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.

Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.

Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

de var tillsammans 8+ år innan de gifte sig, vilket de var i 26 år, inte direkt att han blev sol och vårad, detta gör att jag är lite kluven till om hon inte har "rätt" till pengarna ändå.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jo, när vi talar förmögenhet i miljardklassen kan vi nog med gott mod utesluta det.

Hon behöver inte städa, de har städhjälp.
Hon behöver inte ta hand om ungarna, de är antingen vuxna eller så anlitar de barnflicka.
Hon behöver inte laga mat, de har kock.

Det enda hon behöver göra är ligga med vederbörande när han är sugen. That's pretty much it.

Och så såg deras förhållande ut för 26 år sedan?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år