har tänkt hela vintern på att sälja min Honda NSR125r-98 så jah har pengar tills våren till störe hoj..
nu när jag inset att våren sågotsom är framme börjar jag få lite panik. om jag sätter ut en anons på blocket.se kommer jag antagligen få vänta ett bra tag inan någon blir intreserad. det är vel inte så vanligt att folk tar 125:a kort så då blir de vel inte så vanligt at folk köper heller.
men hur ska ajg bli av men hojen fort men endå inte för något vräkpris.
fins det någon mc handlare som köper in begagnade mc:n?
skulla vara tacksam om någon hadde något bra förslag vad jag ska göra för att bli av med den fort..
om någon är intreserad här på forumet så ligger priset på 23000. och somsagt SNABB AFÄR![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
nu när jag inset att våren sågotsom är framme börjar jag få lite panik. om jag sätter ut en anons på blocket.se kommer jag antagligen få vänta ett bra tag inan någon blir intreserad. det är vel inte så vanligt att folk tar 125:a kort så då blir de vel inte så vanligt at folk köper heller.
men hur ska ajg bli av men hojen fort men endå inte för något vräkpris.
fins det någon mc handlare som köper in begagnade mc:n?
skulla vara tacksam om någon hadde något bra förslag vad jag ska göra för att bli av med den fort..
om någon är intreserad här på forumet så ligger priset på 23000. och somsagt SNABB AFÄR
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)