Hur ska ni fira kvinnodagen?

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
Själv tänkte jag låta bli att slå frugan idag. :3freak
Hur ska ni göra?

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
hmmm Jag väntar tills den 20:e mars då det är steak and blowjob day :banana :banana

Paradoxy

Guest
Jag ska vara värre än vad jag brukar va mot alla cheyer utom min egen. Hon blir så jävla sur :3freak

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Är det meningen att man ska göra nåt speciellt idag eller? Jag har verkligen inte tänkt göra nåt utöver det vanliga och har heller ingen aning om jag förväntas göra det heller.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Som den man jag är så är alla kvinnor välkommna hem till mig för en rejäl påsättning och tårta för att fira internationella kvinnodagen.

Edit:

Kan bjuda på choklad också.

Last edited:

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Är det "kvinnodagen" idag? Det hade jag missat. Själv är jag kvinna varje dag, oavsett vad det är för dag i almanackan. Ska nog ta och fjäska lite extra för gubben idag då, bara för att gå emot strömmen! Han kan behöva lite extra av en kvinnas omsorger och det borde ju passa bra en dag som "kvinnodagen" :tuttar

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
låter som en bra kvinna

Långa farbron skrev:
Som den man jag är så är alla kvinnor välkommna hem till mig för en rejäl påsättning och tårta för att fira internationella kvinnodagen.

Edit:

Kan bjuda på choklad också.

generöst, brudar ta för er av Långa farbrorn

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Internationella kvinnodagen, alla hjärtans dag, årsdagen då man träffades, årsdagen då man blev ihop, födelsedag, namnsdag, julklapp...

God, damn asså... hur mycket blommor och pressenter ska de ha egentligen?????

Måste ju ha lite pengar att lägga på hojen osso ... :3freak

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Bandido skrev:
Själv tänkte jag låta bli att slå frugan idag. :3freak
Hur ska ni göra?
*ironi*
Blöda hela dagen, få raseriutbrott för ingenting och totalitärförbjuda alla blider som kanske visar en bröstvårta, sådeså!!!

förklaring...
polaren tjej är sådan. hon blev helt galen för vi hade satt upp bilder på väggen som det va en toplessbrud som satt på en mc på, grejen är att det var vårat garage och hon krävde att vi skulle ta ner bilderna, och det var väldigt snälla bilder typ lite bröst...

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Vegas skrev:
förklaring...
polaren tjej är sådan. hon blev helt galen för vi hade satt upp bilder på väggen som det va en toplessbrud som satt på en mc på, grejen är att det var vårat garage och hon krävde att vi skulle ta ner bilderna, och det var väldigt snälla bilder typ lite bröst...

Mohahahaha....shit vilken brud! Undra vad hon säger när man tryckt på hela Djurgårdens pom-pomklack! :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...