Hur ska ni utnyttja den extra timmen!?

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Vad ska ni göra med den extra timmen inatt!? Personligen ska jag sitta uppe till 3 två gånger.

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Hoj
Triumph Tiger SE
Om man beställer en öl 02.59 och bartendern vill ha betalt 03.01 behöver man ju inte betala eftersom klockan då inte är 03.01 utan 02.01 och man kan ju inte betala för något som inte har hänt än. Det inträffar ju inte förrän om 58 minuter och då ha jag redan gått hem....

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Hunden vet inte om det här med vintertid så vi blev uppdragna 1h för tidigt, med resultatet att jag försökt gå och handla ny bakade bullar nästan 1h för tidigt. :mad:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Hunden vet inte om det här med vintertid så vi blev uppdragna 1h för tidigt, med resultatet att jag försökt gå och handla ny bakade bullar nästan 1h för tidigt. :mad:

Det heter normaltid :fakta Vintertid bör enligt definition bli sommartid minus två timmar eller normaltid minus en timme :D

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Uppenbarligen med att försöka förklara fenomenet till ungarna som står på tå för att åka iväg kl.10.

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Ligger kvar i bingen, tittar på klockan på väggen som inte är omställd. Tittar på klockan på telefonen som är omställd. Enligt klockan på väggen skulle jag ha åkt och jobbat snart, men inte enligt klockan i telefonen. Fantastiskt! :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag sov!
Jag är barnvakt (huliganvakt) idag när tjejen jobbar och jag sa åt dem att ta sovmorgon och nu sitter vi och käkar äggröra och bacon till frukost, skönt med sömntutor till ungar.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Om man beställer en öl 02.59 och bartendern vill ha betalt 03.01 behöver man ju inte betala eftersom klockan då inte är 03.01 utan 02.01 och man kan ju inte betala för något som inte har hänt än. Det inträffar ju inte förrän om 58 minuter och då ha jag redan gått hem....

Samma princip körde vi när jag jobbade natt. Stämpla ut för lunch 02:59. Stämpla in igen 03:59.

Edit: För jävla trist åt andra hållet bara. Lika mycket jobb men en timme mindre att göra det på.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO