Hur tänker reklammakare?

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Det snackas alltid om att tack vare Internet skall annonserna vara skräddarsydda för målgruppen som förväntas besöka sidan.
Just nu visas reklam för patienter som är i riskzon för KOL från AstraZeneca som kränger KOL läkemedel.

KOL drabbar till 95% rökare och då vanligen efter 60 års ålder. Hur kan SH medlemmar vara en lämplig målgrupp för detta? Eller kränger man annonser till alla som är dumma nog att betala?
 

Smagatusk

Guest
KentW är 63 år. Finns kanske även många passiva SH-läsare som är äldre...

Rökningen kortar ju livet sägs det. Jag är 35 nu men hade kanske bara varit 32 om jag rökt? Hindsight is always 20-20....
 
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

 Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Top