Katana_50_devil
Ny medlem
hoppsan
Last edited:
Såna frågor (sån skit. vill vi inte ha på Bike.se heller..Davve84 skrev:
killen är 15 år.. chilla lite.KarlJohan skrev:varför i helvete lägga en sån fråga i jag är ny-forumet?
PUCKO
Finns det ingen större ironismiley??damv skrev:kul med teknikintresserad ungdom, lite grundläggande tvåtaktstrimmning hittar du här http://edj.net/2stroke/jennings
Sen låter du HD gubbarna se ditt bakhjul !!
Kahobe skrev:Finns det ingen större ironismiley??
Du vi snackar moppefuckon här..de vill oftast ha allt serverat på fat med ev portningar, inkl mått, hur man planar topp (squish vad är det??)
Här leder du de stackarna till en sida på ENGELSKA?? vad tror du?
15 bast och redan kunna simpel teknikengelska? Slå upp i lexikon? Glöm. Inte jobbat som lärare förstår jag.
Rekommenderar ett besök på bike.se, avd moped så får du se nivån !
Någon ville i höstas veta vilka vikter som sitter i variatorn på en R1, den gick ju så fort..
När du läst en stund inser du att det är dom som skall betala din pension en gång i tiden. Gråt en stund och skaffa ett bra konto i utländsk bank.
Det finns en klar anledning till att Bike portade moppeforumet från visning vid uppstart.
Jag hjälper gärna fuckon som har rätt inställning, (senast igår, bidrog tom med lite delar gratis) men då vill jag veta att det är någon som aktivt vill lära sig något, inte bara "trimma"
--------------------------------
trött och sur idag..därav inlägget..
Kahobe skrev:Finns det ingen större ironismiley??
Du vi snackar moppefuckon här..de vill oftast ha allt serverat på fat med ev portningar, inkl mått, hur man planar topp (squish vad är det??)
Här leder du de stackarna till en sida på ENGELSKA?? vad tror du?
15 bast och redan kunna simpel teknikengelska? Slå upp i lexikon? Glöm. Inte jobbat som lärare förstår jag.
Rekommenderar ett besök på bike.se, avd moped så får du se nivån !
Någon ville i höstas veta vilka vikter som sitter i variatorn på en R1, den gick ju så fort..
När du läst en stund inser du att det är dom som skall betala din pension en gång i tiden. Gråt en stund och skaffa ett bra konto i utländsk bank.
Det finns en klar anledning till att Bike portade moppeforumet från visning vid uppstart.
Jag hjälper gärna fuckon som har rätt inställning, (senast igår, bidrog tom med lite delar gratis) men då vill jag veta att det är någon som aktivt vill lära sig något, inte bara "trimma"
--------------------------------
trött och sur idag..därav inlägget..
andersbrink skrev:Jag har två kompletta 120 hästar NOS Race lustgassystem över som du kan få köpa billigt, 6000 styck.
andersbrink skrev:Jag har två kompletta 120 hästar NOS Race lustgassystem över som du kan få köpa billigt, 6000 styck.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |