Hur trimmar man Eu moppen suzuki katana R 50 lättast ?

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
En stor och en liten
Gå med i ett moppeforum! Om du inte läst vad som stod när du joinade så har moppar inte här att göra. :arsele

Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
KarlJohan skrev:
varför i helvete lägga en sån fråga i jag är ny-forumet?

PUCKO
killen är 15 år.. chilla lite.
Moppar trimmar man lättast genom kolvlucka och planad topp. detta kostar inte en krona, komplettera med fetare förgasare och ett effektrör så går moppen garanterat över 100km/h gör den inte det bör du aldrig försöka dig på att trimma igen själv. be då pappa om mer pengar till trim.
sesså stick nu, och välkommen tillbaka när du köpt MOTORCYKEL!!! :fatta!

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
damv skrev:
kul med teknikintresserad ungdom, lite grundläggande tvåtaktstrimmning hittar du här http://edj.net/2stroke/jennings
Sen låter du HD gubbarna se ditt bakhjul !!
Finns det ingen större ironismiley?? :rolleyes:

Du vi snackar moppefuckon här..de vill oftast ha allt serverat på fat med ev portningar, inkl mått, hur man planar topp (squish vad är det??)
Här leder du de stackarna till en sida på ENGELSKA?? vad tror du?
15 bast och redan kunna simpel teknikengelska? Slå upp i lexikon? Glöm. Inte jobbat som lärare förstår jag.
Rekommenderar ett besök på bike.se, avd moped så får du se nivån !
Någon ville i höstas veta vilka vikter som sitter i variatorn på en R1, den gick ju så fort..
När du läst en stund inser du att det är dom som skall betala din pension en gång i tiden. Gråt en stund och skaffa ett bra konto i utländsk bank.
Det finns en klar anledning till att Bike portade moppeforumet från visning vid uppstart.
Jag hjälper gärna fuckon som har rätt inställning, (senast igår, bidrog tom med lite delar gratis) men då vill jag veta att det är någon som aktivt vill lära sig något, inte bara "trimma"

--------------------------------
trött och sur idag..därav inlägget..

Mar

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1
haha! Hur vida utbildnings nivån i landet blir sämre vill jag faktist inte utala mig om. Frågan e ju hur jävla bra engelskaundervisningen var när du gick i skolan då?!.. Tycker du verkar ha lite trist inställning till yngre. Förövrigt tycker jag inte denna frågan var passade hära alls! :fatta!

mvh Mar

Kahobe skrev:

Du vi snackar moppefuckon här..de vill oftast ha allt serverat på fat med ev portningar, inkl mått, hur man planar topp (squish vad är det??)
15 bast och redan kunna simpel teknikengelska? Slå upp i lexikon? Glöm. Inte jobbat som lärare förstår jag.
Någon ville i höstas veta vilka vikter som sitter i variatorn på en R1, den gick ju så fort..
När du läst en stund inser du att det är dom som skall betala din pension en gång i tiden. Gråt en stund och skaffa ett bra konto i utländsk bank.
Det finns en klar anledning till att Bike portade moppeforumet från visning vid uppstart.
Jag hjälper gärna fuckon som har rätt inställning, (senast igår, bidrog tom med lite delar gratis) men då vill jag veta att det är någon som aktivt vill lära sig något, inte bara "trimma"

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Att bara registrera sig här för den enda anledningen att fråga hur man trimmar en moppe!. :6surkart :machinegu

kinesen

Medlem
Gick med
12 Feb 2005
Hoj
Triumph Trident 900 + M1800
Säg till när du köper trimm delarna så ska jag köpa aktier i SKF
du lär ju byta MÅNGA lager ..
Alla ska ju tjäna på din trimm ju
Och se upp för farbror blå för då tjänar inte vi några kulor ..

Kahobe skrev:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Bara singeltjejer och moppefuckon som får stor uppmärksamhet när dem skriver i Jag är ny - forumet. :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...