Hur växlar man i Need 4 Speed Underground?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Jag kan bara växla ner när jag kör manuelt och då vinner man ju inga race, jag vet att man kan kolla på options för dom olika knapp funktionerna men det funkar inte iaf. Har provat byta knappar med men det vill inte ändå, har även provat med en dosa...funkar inte heller :(

Nu kan jag ju inte komma vidare i spelet i och med att det inte funkar att växla upp när jag ska köra på "stippen"

Någon mer med detta problem?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Tror att det är D på tangentbordet som används för att växla upp, iallafall här hemma. På "strippen" behöver man ju dessutom inte kunna svänga så mycket, så gamepad eller ratt är lite overkill där.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
McB skrev:
Tror att det är D på tangentbordet som används för att växla upp, iallafall här hemma. På "strippen" behöver man ju dessutom inte kunna svänga så mycket, så gamepad eller ratt är lite overkill där.
ja men man behöver svänga på dom anndra banorna och nu var det växla som var mitt prob inte svänga... men men. ja får la instalera om spelet eller nått

Losec

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
Aprilia
Evil M skrev:
ja men man behöver svänga på dom anndra banorna och nu var det växla som var mitt prob inte svänga... men men. ja får la instalera om spelet eller nått

Ska du ej behöva. Växla upp= Insert Växla ner= Delete

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Jag har det på A och Z

Går att ställa om kontrollerna utanför underground menyn.. går även att ställa om om det alltid ska va automat eller manual. km/h eller mp/h

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Losec skrev:
Ska du ej behöva. Växla upp= Insert Växla ner= Delete
Jag ställde in så att inställningarna är som dom ska vara från början när man precis har instalerat spelet och det går bara inte att växla upp. Knapparna funkar på tanjenbordet. Kör man tex strippen så lägger den bara i 2an sen händer det inge mer men sladdar jag tex runt med en handbromsvändning så hoppar 3 eller 4an i, jag fattar inte ett skit hur f-n man ska köra strippen, ska man ha ett visst varvtal när man drar iväg från start eller hur ska man göra???

Kanske bara jag som e dum i huvet å inte fattar men jag blir galen när man inte kommer vidare i spelet.

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701
Evil M skrev:
ska man ha ett visst varvtal när man drar iväg från start eller hur ska man göra???
Jepp, varvräknaren ska visa grönt. Rött = övervarv, blått = för lågt varvtal, grönt = perfekt.
Växla alltid vid grönt, dvs precis innan rödmarkeringen.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...