Hur var ditt 2011?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag firar ut det värsta året i mitt liv, privat och det bästa året i mitt liv jobbmässigt.

På det hela taget och trots allt ett bra år så här i retrospekt.

Hur har era år varit?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Privat har det varit helt grymt, fick en son i november och min dotter blev ett år i början på året och detta år har nog varit det roligaste i mitt liv tack vare det. Sjukt kul att se en unge växa upp, man blir dock lite ledsen när man inser att de inte alltid kommer vara 1,5 år resten av livet :(

Yrkesmässigt helt ok, inga skador och pengarna har rullat in i högre takt än beräknat trots mycket föräldraledigt för att vara mig och det enda som räknas egentligen; Jag har haft grymt kul med nya arbetskamrater och kommande år kommer bli ännu bättre.
Den enda som saknades 2011 var en miljonvinst så att mina egoistiska drömmar kunde slå in men det känns som det kvittar just nu.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Mitt bästa år på alla plan. Verkligen vara ett kanonår! :)

Porter

Nu
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Yamaha TDM
Jag har lyckats genomfört de planerna jag har lagt ut för just 2011. Tråkigt svar men det är just det som jag ville få ut av det här året. Nästa år så blir det snäppet värre (tyngre) men det kommer att vara värt det vid årslutet (och även innan såklart).

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jobbmässigt, same old

Personligt började det mindre kul med paj på andningen och en månad på sjukhus, känns fortfarande 10 månader senare inte som att andningen är 100% och jag är kroniskt trött, körde alldelens för lite hoj delvis pga det, har inte fått saker gjorda på hela året och jag har gått upp i vikt. (slutade snusa när jag låg på lassarettet, och det i kombination med att inte orka göra saker/vara trött var ingen bra kombo)

Men på det stora hela har det ändå varit bra, folk jag känner och umgås med har fått må bra och ha hälsan, inga bekanta har dött i år (hade ett skitår tidigare då folk i min omgivning dog på löpande band) och vädret har varit milt och bra.

En ska ente klaga...

Porter

Nu
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Yamaha TDM
Jobbmässigt, same old

Personligt började det mindre kul med paj på andningen och en månad på sjukhus, känns fortfarande 10 månader senare inte som att andningen är 100% och jag är kroniskt trött, körde alldelens för lite hoj delvis pga det, har inte fått saker gjorda på hela året och jag har gått upp i vikt. (slutade snusa när jag låg på lassarettet, och det i kombination med att inte orka göra saker/vara trött var ingen bra kombo)

Men på det stora hela har det ändå varit bra, folk jag känner och umgås med har fått må bra och ha hälsan, inga bekanta har dött i år (hade ett skitår tidigare då folk i min omgivning dog på löpande band) och vädret har varit milt och bra.

En ska ente klaga...

Min nya filosofi (eller tankesätt) är att ingen har det "perfekt" eller dvs bättre. Alla har problem ovasätt ställning.

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Året började hoppfullt för att skita sej hårt i mitten av maj. Sedan dess har allt bara släpat sej fram.
Nästa år borde inte kunna bli sämre.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tror det måste vara ett av mina hittills allra bästa år. Vilket iofs inte säger så mycket dårå, men det känns verkligen som att flytet har vänt till min fördel. :)
Jobbmässigt har jag gått fram som en torped, och på hemmaplan är det ändå rätt okej även om en del saker saknas fortfarande.

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
Personligt så tycker jag detta året har varit helt ok, som det har varit alla andra år. Däremot hade jag hoppats att min träningsmotivation hade varit högre.

Jobbmässigt så har det varit riktigt tungt, tog examen i somras och hade hoppats på att få jobb ganska snabbt, men att överhuvudtaget inte få svar på dom jobben man söker kändes väldigt jobbigt. Det enda positiva jag tar med mig in i nästa år är att jag fick besked i December om nytt jobb i en helt annan stad med ett jobb som känns helt rätt.

Nästa år blir det en ny stad, nytt jobb och nya utmaningar känns riktigt bra.

Smagatusk

Guest
Pissår blev det.

Mer att göra på jobb, vilket i sin tur innebär mer pengar men mindre tid att göra av med dem på. Jag jobbar hellre normal tid då jag värdesätter min fritid.
Mina närmsta kompisar skaffade ungar och tråkade till sig nåt så ini helvete.
Käringen och jag har aldrig haft det struligt på nåt sätt, så inte ens där kunde man ha en liten fnurra på tråden som kunde lösas till ens glädje.
Hojen pajade i maj och stod nästan hela säsongen. USA-semester innebar sju kilos övervikt vid hemkomsten, så nu är man fet också. Och blek.

Ser ingen förbättring till nästa år förutom att jag ska hunka till mig lite. Och köra Gotland Ring.

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Jobbmässigt började året kanon och har fortsatt så..

Privat började året bra, blev bättre och slutade i total jävla härdsmälta. Värsta årsslutet nånsin personligt...

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag firar ut det värsta året i mitt liv, privat och det bästa året i mitt liv jobbmässigt.

På det hela taget och trots allt ett bra år så här i retrospekt.

Hur har era år varit?

Alla år är pissår... Detta året gav bara ett år till mot döden. Det enda possitiva inför 2012 är att jag slipper dö ensam, eftersom vi alla dör i den kommande akopalyppsen.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
2011 ett hyggligt år - rest mycket
Landade drömjobbet
Köpte drömhojjen

Sedan att det har varit nattsvart på några plan känns som om det inte spelar så stor roll.
man måste må dåligt så man vet när man mår bra.
Full fart mot 2012 - året då allt e möjligt!!!

sportbike

Guest
2011 var första gången under hela mitt mc-liv som jag frivilligt avstod en hel hojsäsong på grund av att mina hojpolare trillade av pinn till höger och vänster.
Det var nog rätt beslut, jag behövde ett uppehåll för att inse att min passion för motorcyklar bara blir starkare med åren.
2012 ska det brassas helVet !!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Yrkesmässigt, ja, omtumlande, mycket jobb, men väldigt kul och lärorikt.

Privat, ja, träningen har gått kanon, viss ebb på kärleksfronten dock, prinsessorna blev grodor istället för tvärs om :mad:

På banan har det gått riktigt bra, jag är grymt nöjd :tummenupp

Så sammantaget har det varit helt ok, även om det finns "viss" utvecklingspotential... :rolleyes:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
2011 är inte slut ännu. Mycket kan hända på de sista timmarna som kan antingen höja 2011 till skyarna som det bästa året någonsin, men också sänka det till det värsta någonsin. Jag återkommer efter 12 slaget.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Bästa året i mitt liv so far, tvitaktsmotarden förgyllde det!
Där fanns ju en resa till Magaluf också, men den behöver vi inte nämna :rofl :fyllisar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
2011 var första gången under hela mitt mc-liv som jag frivilligt avstod en hel hojsäsong på grund av att mina hojpolare trillade av pinn till höger och vänster.
Det var nog rätt beslut, jag behövde ett uppehåll för att inse att min passion för motorcyklar bara blir starkare med åren.
2012 ska det brassas helVet !!

Öööh, sågs inte vi på Rosenhill nån dag? Åkte du bakpå lr?!

För egen del var det ett kul men tungt år. Två småttingar hemma, varav en kom i feb i år.
Det är svårt att få föräldraledighet och eget företag att gå ihop. Tur man har kompanjoner som kan täcka upp för en. Jag står i skuld till dom inför 2012....

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår