Kronen
Medlem
Tja.. hur varmt blir ett avgasssystem?. (beror givetvis på hur länge man kör men om man har kört några timmar typ hur varmt kan det då vara?
Kronen skrev:2268310Tja.. hur varmt blir ett avgasssystem?. (beror givetvis på hur länge man kör men om man har kört några timmar typ hur varmt kan det då vara?
.........Fuzzman skrev:2268870om du mot all förmodan skulle ha i en lite trimmad 3skivig vankel hade det nog legat på någonstanns runt 1200grader när du börjar gasa..
Jag lider av samma problem som duSvenssson skrev:2274758Mitt blir 650 grader, om inte mer. Värmefärgen som ska tåla 650 bränns bort iaf
.........
Svenssson skrev:2274758Mitt blir 650 grader, om inte mer. Värmefärgen som ska tåla 650 bränns bort iaf
.........
Min börjar försvinna efter 5 dagars aktiv körningTrashcan skrev:2277079Men inte direkt va? Tror inte färgen håller mer än en säsong oavsett värmetålighet. Min försvinner efter några månader.
jag har aldrig färgat mitt...Lundgren skrev:2277149Min börjar försvinna efter 5 dagars aktiv körning
Min försvann efter ett par timmast hårt gazzande Luktade bränd färg som bara denTrashcan skrev:2277079Men inte direkt va? Tror inte färgen håller mer än en säsong oavsett värmetålighet. Min försvinner efter några månader.
driverinblack skrev:2280725prov och sätt ditt handen
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |