hur vet jag om hojen går bra

TaGGeN

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
inväntar R1
har nyss fixat min honda nsr 98. det jag har jort är att byt avgasportar och lagat en spricka i kröken...
när hojen pajade startade den men när jag skulla köra så årkade den inte varva ur på växlarna.
nu när den är lagad startar den som vanligt men hur ska jag kunna veta om den går bra på växlarna...
jag har tagit några varv runt kvarteret men såfort jag gasar på så släpper bara backdäcket. varvar ur gör den men det blir inte vidare mycket motstånd när man kör i snön heller.

är det någon som har en bra idee hur ajg kan veta att den går dom den ska???

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Svårt faktiskt om du inte kan provköra!
Men om du gjort allt rätt så bord den väl gå bra:tummenupp

TaGGeN

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
inväntar R1
Mr.PB skrev:
Svårt faktiskt om du inte kan provköra!
Men om du gjort allt rätt så bord den väl gå bra:tummenupp

jo den borde vel de.. men det skulle vara lite jobigt om amn säljer den sen i sommar ringer nya ägeren och säger att den inte årgar gå framåt

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
TaGGeN skrev:
jo den borde vel de.. men det skulle vara lite jobigt om amn säljer den sen i sommar ringer nya ägeren och säger att den inte årgar gå framåt

Då skriver du säljes i befintligt skick och säger hur de är, så är de hans problem, han vet att de kan vara lite pill om allt inte stämmer, men han kan lika gärna få en hoj som fungerar perfekt.

Så skulle jag gjort. Berätta iaf hur de är, de är så jävla jobbigt att hitta fel i efterhand på grejer man köpt, sen är de som sagt inge kul om nån ringer och klagar heller.

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Du får vänta tills det blir lite vårväder. Jag är oxå sugen på att köra in min mito som är utrustad med ny kolv :)

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
plocka fram en hårtork eller en värmepistol å smällt snön vid ditt kvarter :tummenupp sen kan du tästa :rolleyes: eller så kan du kanske bänka hojen, om du inte orkar vänta :gnissla

TaGGeN

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
inväntar R1
vist skulla ajg kunna sälja den och skriva ''säljes i befintligt skick'' men då fins ju en risk att ingen vill köpa den...

någon som vet vart man kan bänka hojen i gävleborgsområdet???..

väte fram till våren låter jobigt.. behöver desutom pengar så att jag har större hoj når våren kommer

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457