Josef
Blicken framför allt!
- Gick med
- 20 Dec 2003
- Hoj
- Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
edit:Jag fattar att det finns anledningar att inte vara intresserad men ville väl vara lite "rolig" i frågeställningen så kryssa det sista alternativet oavsett anledning till ointresse
Med tanke på diskutioner om försäkringsläget, SMCs sporthojsprojekt och sammarbete med California Superbike School skulle jag vilja veta vad för typ av fortbildning du ev är intresserad av.
Jag skriver någon sorts uppskattning av kostnad per dag så folk tar med i beräkningarna att det blir dyrare med mer avancerade kurser.
Alla alternativ gäller storbana om inte annat anges.
Kryssa i alla alternativ du är sugen på och diskutera nedan vad du vill ha för upplägg på utbildningar i Sverige
Med tanke på diskutioner om försäkringsläget, SMCs sporthojsprojekt och sammarbete med California Superbike School skulle jag vilja veta vad för typ av fortbildning du ev är intresserad av.
Jag skriver någon sorts uppskattning av kostnad per dag så folk tar med i beräkningarna att det blir dyrare med mer avancerade kurser.
Alla alternativ gäller storbana om inte annat anges.
Kryssa i alla alternativ du är sugen på och diskutera nedan vad du vill ha för upplägg på utbildningar i Sverige
Last edited: