hus i helvete

jimpo

"THE DUKE"
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Duken såld, numer en rosa honda cb 900 f i delar.
nu har jag tjackat min andra hoj, sålt den första å nästan tagit lappen.
he he...började med suzuki 750 men nu ere duke II som gäller. ett eller rättare sagt två problem bara: 1 jag har inte lappen :huvet så fanstyget står å hånar mig i garaget. 2 kan inte ett skit om motorer, har inte mekat sen jag hade moppe för tretton år sen, så jag kommer säkerligen behöva er hjälp tills jag i min tur kan hjälpa någon annan. men tills dess så ska jag försöka berätta om min hoj-bravader. tjingeling vi hörs :yoparty

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
grattis till en härlig hoj. Hoppas du får många roliga timmar på den i sommar. :tummenupp

tokmaa

Risig?? Jag??!
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
Super Ténéré -91, YZ 426-00
Ingen ångest är så brutal som den obehagliga j*veln då man precis sålt sin tidigare flamma...låg sömnlös första natten!!! Vaknade sen dagen efter och for iväg för att leta nytt åk...blev en R1:a...där kan man snacka hus i helvete, fy faan vilken rolig hoj. Välkommen förresten eftersom alla andra skriver så. :tummenupp

jimpo

"THE DUKE"
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Duken såld, numer en rosa honda cb 900 f i delar.
tokmaa skrev:
2235165 Ingen ångest är så brutal som den obehagliga j*veln då man precis sålt sin tidigare flamma...låg sömnlös första natten!!! Vaknade sen dagen efter och for iväg för att leta nytt åk...blev en R1:a...där kan man snacka hus i helvete, fy faan vilken rolig hoj. Välkommen förresten eftersom alla andra skriver så. :tummenupp

ja, det va jobbigt att se polarn bränna iväg på MIN hoj. men men life goes on, som dom säger. retar mig mer att jag inte har lappen än. åker fram och tillbaka utanför garaget varje dag. vågar inte ut å bränna innan, med min tur kör jag väl ihjäl någon eller mig själv eller krockar.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...