larzan skrev:Handlarn hade inte gjort någon avstrypning alls. Så det var trottelstopp, nålbyte, lågfartsmunstycke och gallret i ljuddämparen enligt handlarn. Men gissa om den gick som skit när jag testade den. Orsaken var ju att det var att hela insuget var täckt med en plåt som hade 4 stycken 8mm:s hål. Men efter att tagit bort det så börjar det märkas potential i hojen. Om det bara skulle kunna vara lite varmare ute!
Drevningen var hög, ska nog lägga på det drivpaket som följde med i lådan.
Var i boken står det om inkörning?hp skrev:Kör in hojen på det sätt som står i instruktionsboken och var noga med oljebyten.
wheelielover skrev:Var i boken står det om inkörning?
Har ju bara kört hem hojen men vore ju bra att veta innan man tar ut den
Ja, det enklaste är väl att du tittar i boken själv . Jag kan en del om hojar men när det kommer till sidnummer i instruktionsböcker går jag bet tyvärr...wheelielover skrev:Var i boken står det om inkörning?
Har ju bara kört hem hojen men vore ju bra att veta innan man tar ut den
larzan skrev:Men jag måste säga att det var bra att Husaberg skickade med ett x-tra drivpaket och en ryggsäck. Hade det varit en japsare hade man säkert fått köpa till det!
SM 570 RR skrev:Ryggsäcken är till för att kunna ha verktygen med sig när när man är ute o åker...
d1ce skrev:utifall man skulle stöta på någon stackare med en hva som stannat?
Jag hittade detlarzan skrev:Jag kommer inte i håg vilken sida, och det stod inte så mycket. Men det stod om jag kommer ihåg rätt de 3 första timmarna inte mer än halvgas och inte mer än 3/4 gas upp till 12 timmar. Sen är det tydligen bara att gasa.
Jo jag hittade det.hp skrev:Ja, det enklaste är väl att du tittar i boken själv . Jag kan en del om hojar men när det kommer till sidnummer i instruktionsböcker går jag bet tyvärr...
SM 570 RR skrev:Den risken vet du som jag är obefintlig
kiko skrev:Lika obefintlig som en Nox -03:a ??
larzan skrev:Handlarn hade inte gjort någon avstrypning alls. Så det var trottelstopp, nålbyte, lågfartsmunstycke och gallret i ljuddämparen enligt handlarn. Men gissa om den gick som skit när jag testade den. Orsaken var ju att det var att hela insuget var täckt med en plåt som hade 4 stycken 8mm:s hål. Men efter att tagit bort det så börjar det märkas potential i hojen. Om det bara skulle kunna vara lite varmare ute!
Drevningen var hög, ska nog lägga på det drivpaket som följde med i lådan.
4-STROKER skrev:Plåten vid insuget, var satt den. Vid luftfilter eller nån annan stans???. Har ej hittat någon.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |