Husqvarna FE501s

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Funderar på att slå till på en ny dualsport för bus i öknen och stigkörning i Kalifornien. Nu är iofs denna modellen ny för i år, men tänkte ändå höra om någon har erfarenheter av hojen, eller av tidigare versioner.

Valet står annars mellan denna, eller en överbliven 2019.

Vad tror ni? KTM går bort, då polaren har en EXC500 och jag kan inte erkänna att det är en alldeles fantastiskt rolig hoj (vilket det är)

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Ett absolut måste är att sätta på ordentlig hasplåt och länkage-skydd. Tog ut min innan jag fått min hasplåt och körde extremt försiktigt. Tog fan inte 5 minuter innan plastbiten som sitter original ramlade av :brynad

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Ett absolut måste är att sätta på ordentlig hasplåt och länkage-skydd. Tog ut min innan jag fått min hasplåt och körde extremt försiktigt. Tog fan inte 5 minuter innan plastbiten som sitter original ramlade av :brynad

Lägger det på önskelistan!

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Jag hade en -17 innan som jag var väldigt nöjd med sedan jag fixat lite med gaffeln.Inga problem med hasplåt eller något annat heller för den delen.
2020 är det mesta uppdaterat och några kg till bortskalat,enda nackdelen är väl att det inte går att montera kick längre om man nu skulle vara intresserad av det.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Jag hade en -17 innan som jag var väldigt nöjd med sedan jag fixat lite med gaffeln.Inga problem med hasplåt eller något annat heller för den delen.
2020 är det mesta uppdaterat och några kg till bortskalat,enda nackdelen är väl att det inte går att montera kick längre om man nu skulle vara intresserad av det.

Låter bra, tack!

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Nu står det en hemma. Tack för tips och input!

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...