Husqvarna SM 125

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Köööööp, husqvarna är fina grejjer det, är riktigt nöjd med min, även om det är en landsvägsreggad enduro :tummenupp

Synd bara att dom, enligt mig, har gjort en så jäkla ful kylvinge 00 o frammåt, gillar det inte alls, mycket snyggare när det gula går hel vägen ner liksom, nu går det ju bara rakt fram, o nedanfördär är det mattsvart... På den svarta gör det väll inte så mkt, men på den gula modellen tycker jag det ser helkonstigt ut... tur att man har årsmodellen innan det kom, haha :D

Paradoxy

Guest
KalleNorton skrev:
das ist nicht für import zu Sverige, aber im deutchland sie kan kaufe ist.

http://www.mobile.de/

Det var ju synd, men vadå inte importera? Kan man inte importera allt?
Finns det ingen som köper in dom i sverige? Nåt företag borde kunna göra det.

Tillexempel dom som tar in crossarna till sverige borde kunna ta in dom...

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Paradoxy skrev:
Det var ju synd, men vadå inte importera? Kan man inte importera allt?
Finns det ingen som köper in dom i sverige? Nåt företag borde kunna göra det.

Tillexempel dom som tar in crossarna till sverige borde kunna ta in dom...
Jo, det går att importera dom till Sverige, men det är ingen som gör det. Fram till 1999 eller 2000 importerades dom till Sverige, så du kan ju köpa en begangnad, fast då får du förmodligen inte SM-hjul, eftersom det inte var så vanligt då. Dom började säljas 1994 eller 1995, så det borde inte vara allt för svårt att hitta en. WRE heter offroadmodellen.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Glöm inte att du måste sätta i kvastskaft istället för dämpare på sm125:an. Hehe nemen hårdare dämpare har du på en sm :)

Last edited:

Paradoxy

Guest
Okej, men hur gör man för att importera då? Kostar det mycket?

Letade efter den på mobile.de men jag hittade inget, nån som vet vad jag ska söka på?.

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Paradoxy skrev:
Okej, men hur gör man för att importera då? Kostar det mycket?

Letade efter den på mobile.de men jag hittade inget, nån som vet vad jag ska söka på?.

du får åka ner och hämta den hos en handlare. Du måste välja tyskland som land annars hittar du inget.

Räkna med minst 5000kr

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Det finns ju butiker som tar in husqvarna, kolla på dealers på deras hemsida... Finns ett gäng... Vad är skillnaden på dealers och importers? dealers säljer kanske bara delar?

Paradoxy

Guest
NSR_Martin skrev:
Det finns ju butiker som tar in husqvarna, kolla på dealers på deras hemsida... Finns ett gäng... Vad är skillnaden på dealers och importers? dealers säljer kanske bara delar?

Hmm, när jag tog det så kom det inte upp någonting.

Fast det kanske är för att datorn är helt :3freak Testar igen

RaceAgain

Guest
KalleNorton skrev:
Jo, det går att importera dom till Sverige, men det är ingen som gör det. Fram till 1999 eller 2000 importerades dom till Sverige, så du kan ju köpa en begangnad, fast då får du förmodligen inte SM-hjul, eftersom det inte var så vanligt då. Dom började säljas 1994 eller 1995, så det borde inte vara allt för svårt att hitta en. WRE heter offroadmodellen.

Lol säger jag bara. Svenskt märke från början som inte kan köpas i sverige? låter sjukt ju.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...