Husqvarna SMR 570

Johan_kallman

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki GPZ100 fighter
Jag skulle behöva lite hjälp här, hittar inte en enda ute på annons så om nån kanske skulle tala om ungefär var de ligger för prisklass

Det är alltså en svart 04a inte tävlad med, hel och fin, besiktad i somras och rullat 900 nånting har jag för mig, originalskick..

Tack på förhand och ha d bra i vintermörkret..
 

Johan_kallman

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki GPZ100 fighter
Okej så då gör man inte bort sig när man byter till sig den mot min ZX9R -01a då, begärde 30 för den men de var ett riktigt bra pris också...

Ja de verkar ju vara rätt skoj med motarder, har ju Hayabusan också så det blir väl att köra båda om vartannat i sommar :)

PPG: Är det 'min' du menar så visste jag inte att man även mätte motarder i timmar men strax 900 mil och inget är gjort åt den - som jag skrev originalskick.. Äldre man som har den nu så bara 'nöjeskörd' på gatorna..
 

Johan_kallman

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki GPZ100 fighter
Nu står den i garaget, riktigt fin är den iaf - Lägger upp några bilder på en gång som jag fick från förra ägaren, han lär dock inte ha figurerat här på SH, men är det här en ovanlig modell för jag tycks ju knappt hitta nånting om den, någon 510 på Blocket men inte en 570 :va

pict0107t.jpg

pict0108.jpg

pict0110zh.jpg

pict01121.jpg


Men nu vet jag inte om jag kan behålla den till sommar'n - Har ju som sagt Hayabusan också och det är den som kommer vara mitt första val för det verkar som att ekonomin ser lite ansträngd ut just nu :näsblod
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Ser ju ny ut! önskar min såg ut sådär :D

Om du inte redan visste då är Halvards motor AB du ska vända dig till för reservdelar och tips.
 

Johan_kallman

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki GPZ100 fighter
Ja den var riktigt fin, ägaren innan var en äldre man som knappt kört med den sen han köpte den och de innan har tagit bra hand om den..

Tack nej det visste jag inte faktiskt, ligger visst i Eskilstuna så det är ju nära och bra :)
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Men har inte halvards slutat med qvarna? Var väl någon annan som tog över importen om jag inte minns fel.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Men har inte halvards slutat med qvarna? Var väl någon annan som tog över importen om jag inte minns fel.

Pratade med honom igår, han får sin sista sändning ifrån qvarna i veckan men han har fortfarande mycket på lager men framför allt kan han allt om hojarna! Men han har kontakter i italien så han skulle på något sätt försöka fortsätta importera..Men du har rätt att någon annan ska ta över tyvärr.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top