konstigt, jag köpte den oxo, fast jag fick 60000 emelleanMrGooFy skrev:Jag köpte den.
Bytte jämt mot rettan.
Ravetrancer skrev:konstigt, jag köpte den oxo, fast jag fick 60000 emellean
det var min nya svart lamborghini, 75000 ville han ha. Men så fick han se min retta o då gav han mig Labben + 60 000kr emellan.....så jag e nöjd o glad......Joker skrev:Fan jag hann inte se vad det var, ngn bild som ngn har sparat?
Och vad var priset ngn?
Ravetrancer skrev:det var min nya svart lamborghini, 75000 ville han ha. Men så fick han se min retta o då gav han mig Labben + 60 000kr emellan.....så jag e nöjd o glad......
jag vet inte, är du intresserad så kan jag ta o räkna lite på det....Joker skrev:Allvarligt??
Vad skulle du ha för rettan annars?
Ravetrancer skrev:jag vet inte, är du intresserad så kan jag ta o räkna lite på det....
//R
Conrad skrev:Jag hann aldrig se annonsen, men var det inte en replika då? Man kan ju köpa byggsatser för ganska små summor...
Fast jag skulle nog föredra den som 11 kW och 125cc.Jonne_boy skrev:se till att den blir strypt till 25 kw så blir det en perfekt mellanklassare
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |