jadu... det är nog en bra motorcykel. ca 200kg och ca 15 hk. jag har fått gott intryck om den av andra ägare. den är från korea. kvalitet duger förmodligen för att jag har aldrig hört någon klaga eller sett något företag som säljer reservdelar till dom men det kanske är för att jag har så svårt att öppna ögonen.
de roliga med 4-takt är väl ljudet så att man slipper bli stoppad av polisen för att dom vill "prova ens moped". sen ser den lite mer ut som en motorcykel. men därimot så är det väl ingen hoj man köper för effekten skull...
*host* marknadsföring
Fan, är det en grästrimmer på filmen!?
Japp, vill bara få lite balans i diskussionen så att han inte ångrar sig sen!Har kursen "Praktisk Marknadsföring" 70 minuter per dag, man blir lätt skadad
Bara satt och väntade på den
Man tycker om olika saker, vissa tycker om 2-taktare, vissa tycker om 4-taktare
Har kursen "Praktisk Marknadsföring" 70 minuter per dag, man blir lätt skadad
Bara satt och väntade på den
Man tycker om olika saker, vissa tycker om 2-taktare, vissa tycker om 4-taktare
dom som "tycker om" 4t hittar bara på för att dom ångrar sej så in åt helvete att dom itne vågar erkänna sitt misstag
Eller så är "vi" nöjda med våra hojar som inte går sönder och inte drar 1 liter soppa per mil, och som inte luktar skit. Jag klarade mig iaf. bra med effekten i min 4-takts125a, sen är det ju klart att man vill ha mer efter ett tag, när man lärt sig köra så pass bra att effekten blir det som begränsar körningen. Men nu var det ändå dags för stor hoj, så då får jag en ny hoj att lära mig köra fullt ut
Eller så är "vi" nöjda med våra hojar som inte går sönder och inte drar 1 liter soppa per mil, och som inte luktar skit. Jag klarade mig iaf. bra med effekten i min 4-takts125a, sen är det ju klart att man vill ha mer efter ett tag, när man lärt sig köra så pass bra att effekten blir det som begränsar körningen. Men nu var det ändå dags för stor hoj, så då får jag en ny hoj att lära mig köra fullt ut
tracka inte ner alla här nu! 2 takt luktar gott enligt min åsikt
sen kan vi se det posetiva att bensinskatten är påväg neråt angående litern milen.
allmän fråga! hur mycket soppa slurprar era maskiner i genomsnitt på en månad?
hör du inte själv hur avundsjuk du låter?
Jag trackar inte ner någon. Jag säger bara vad jag tycker.
Jag räknar inte så mkt per månad, då det helt beror på vädret, men under högsäsong(sommarlov) så kanske 3-4 tankar(a 17 liter)/månad.
Hojen drar mellan 0,3-0,4 beroende på hur hårt man gasar
Under vintern drar den faktiskt ingenting, förutom då jag slangar soppa till diverse leksaker
Stora moppen drar väl runt 0,7 blandad körning
17 liter? det är väl vad jag gör åt med på en vecka nu i dagsläget
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras