Hej!
Är ny här på sporthoj och har inhandlat en båge men inte tagit kortet än pga långa väntetider... har 17 juni i barkarby/stockholm just nu![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Min hoj är en R6 och eftersom jag inte har någon större hojvana sen tidigare så känns det inte som en uppkörningshoj för mig. Jag skall ta mellankort.
Verkar som att det finns lediga tider i omkringliggande städer t.ex. Västerås, men problemet är att min skola vill ha 5-600 i timmen för lån av hojen, vilket skulle resultera i uppemot 4000 i bara hojhyra.![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
Så jag tänkte kolla om det finns nån vänlig själ som har något tips om vart eller vem man kan hyra uppkörningshoj av till ett rimligt fast pris. En motard borde ju vara lättare än en supersport att köra upp med?
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
Är ny här på sporthoj och har inhandlat en båge men inte tagit kortet än pga långa väntetider... har 17 juni i barkarby/stockholm just nu
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Min hoj är en R6 och eftersom jag inte har någon större hojvana sen tidigare så känns det inte som en uppkörningshoj för mig. Jag skall ta mellankort.
Verkar som att det finns lediga tider i omkringliggande städer t.ex. Västerås, men problemet är att min skola vill ha 5-600 i timmen för lån av hojen, vilket skulle resultera i uppemot 4000 i bara hojhyra.
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
Så jag tänkte kolla om det finns nån vänlig själ som har något tips om vart eller vem man kan hyra uppkörningshoj av till ett rimligt fast pris. En motard borde ju vara lättare än en supersport att köra upp med?