Hyra hoj i Blekinge, Ronnebytrakten.

Mr Edholm

Putsbög och stolt...
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Motala/Vadstena
Hoj
ein rejser mewtosewkel
Hej på er gott folk!

Hoppas ni har en trevlig sommar...


Själv har man hamnat i den sitsen att man fick rycka in den 4´e Juli, så just nu gör jag min värnplikt på F17 i Kallinge, Ronneby.

Nu tänkte jag orientera mig lite, dvs se mig omkring vid ledig tid osv, och sådant gör man ju bäst från en hoj. :tummenupp

Så därav frågar jag här, om någon SH´are är medveten om var man kan hyra sig ett åk att fräsa runt på i trakterna.
Den enda orientering jag har nu är flottiljområdet... :rolleyes:
Och vilken abstinens utvecklar man inte när man tjänstgör i det militära hela dagarna? Nä, då måste man få komma ut lite...


Please, Enlight me!

Ha det så gott allesammans... :)

EDIT: Glömde tillägga att de flesta städer i omnejd runt Ronneby funkar, dvs Karlshamn, Karlskrona m.fl
 
Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Mr Edholm skrev:
Hej på er gott folk!

Hoppas ni har en trevlig sommar...


Själv har man hamnat i den sitsen att man fick rycka in den 4´e Juli, så just nu gör jag min värnplikt på F17 i Kallinge, Ronneby.

Nu tänkte jag orientera mig lite, dvs se mig omkring vid ledig tid osv, och sådant gör man ju bäst från en hoj. :tummenupp

Så därav frågar jag här, om någon SH´are är medveten om var man kan hyra sig ett åk att fräsa runt på i trakterna.
Den enda orientering jag har nu är flottiljområdet... :rolleyes:
Och vilken abstinens utvecklar man inte när man tjänstgör i det militära hela dagarna? Nä, då måste man få komma ut lite...


Please, Enlight me!

Ha det så gott allesammans... :)

Oves Motor Olofström, men det kostar phett!.

Kolla på deras hemsida så ser du www.ovesmotor.se
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
säg till om du får hoj så kan vi ut å åka lite iaf, ruttneby eller snarare sagt kallinge ligger ju inte överdrivet långt från kallekrona...
 
Gick med
7 May 2005
Ort
Blekinge/Ronneby
Hoj
Vtr 1000
:)

hittebarn skrev:
säg till om du får hoj så kan vi ut å åka lite iaf, ruttneby eller snarare sagt kallinge ligger ju inte överdrivet långt från kallekrona...
Kallinge :yoparty 1min så har du kört igenom. :tummenupp
(om du håller hastigheten)
 
Last edited:

DenGalne

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2005
Ort
Solkusten
Hoj
VFR800 -02
Tjenare och välkommen till Sveriges Solkust! Fina hojvägar och vacker natur :tummenupp

Testa även de lokala handlarna i Ronneby Nygrens Motor och MC Doktorn, de kan ha någon hoj inne som du kan låna till en billigare peng...

Lycka till!

edit: du har pm med telnummer...

/K

Mr Edholm skrev:
Hej på er gott folk!

Hoppas ni har en trevlig sommar...


Själv har man hamnat i den sitsen att man fick rycka in den 4´e Juli, så just nu gör jag min värnplikt på F17 i Kallinge, Ronneby.

Nu tänkte jag orientera mig lite, dvs se mig omkring vid ledig tid osv, och sådant gör man ju bäst från en hoj. :tummenupp

Så därav frågar jag här, om någon SH´are är medveten om var man kan hyra sig ett åk att fräsa runt på i trakterna.
Den enda orientering jag har nu är flottiljområdet... :rolleyes:
Och vilken abstinens utvecklar man inte när man tjänstgör i det militära hela dagarna? Nä, då måste man få komma ut lite...


Please, Enlight me!

Ha det så gott allesammans... :)

EDIT: Glömde tillägga att de flesta städer i omnejd runt Ronneby funkar, dvs Karlshamn, Karlskrona m.fl
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top