Hyra mc-kläder.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Vet någon om/var man kan göra det i Stockholm med omnejd?

Kollade med MC-Poolen, som jag vet hade uthyrning tidigare, men de hade slutat med det efter "flytten". Mc-Varuhuset hyr inte ut annat än om man hyr hoj tillsammans med kläderna. Då blir slutsumman för ett dygn som minst 1350 spänn vilket var lite i överkant.

Alla tipsemottages tacksamt.

När ska du ha dem och vad ska du ha?

PMa mig när det är dags, har ett Gore Tex ni kan låna. Inte kommande vecka dock, då är det på Gotland med Geggamojja.

Körskolans ställ ska man vara bra tålig för att kunna ha ... Massa människor som svettas i dem från morgon till kväll.
:kaskadspy

PMa mig när det är dags, har ett Gore Tex ni kan låna. Inte kommande vecka dock, då är det på Gotland med Geggamojja.

Körskolans ställ ska man vara bra tålig för att kunna ha ... Massa människor som svettas i dem från morgon till kväll.
:kaskadspy

Vänligt! Jag får se om jag inte får tag på något den vanliga vägen annars skulle jag gärna låna av dig. Tack!

jag har ett skinnställ storlek 52 som hon kan få låna

Tack. Låter lite väl stort, dock.

Biturbo skrev:

Ingen annan som vet/vilka vem som skulle kunna hyra ut?

Last edited:
Jag har ett skinnställ stl 48 som borde passa... Frugan har typ de måtten och det funkar på henne.

Jag har ett gortex om hon kan låna om jag är hemma när de e dags

Har hon små händer har jag nog ett par handskar som ligger.

Enklast hade nog varit att skicka in henne själv till disken med rådjursögon o lite urringat (enda anledningen till att fruntimmer har det är för att de vill visa upp vad de har, finns ingen annan förklaring, så det i sig är inget konstigt) med förklaringen att hon skulle vilja provköra en uppsättning skyddsutrustning.

Lägger hon till att hon betalar/köper om det skulle bli någon skada på något plagg eller så sätter jag mina pengar på att de skulle gå hem hos 2/3 handlare :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back