Hyra udda (last)bil?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Eftersom det enda roliga jag kommer göra under hela sommaren är att åka på ett enda event över en helg tänkte jag krydda det lite med att hyra en schysst bil iaf.

Men var hittar man lite fräsigare bilar att hyra?

Roligaste vore (såklart) en full-size pickis eller lastbil. Men det förstnämnda verkar svårt att hyra öht och det senare som privatperson.
Så vet ni av något ställe där man kan hyra någon lite tuffare bil? Är inte så jEtEpetig med vad det är för bil egentligen. Men något lite större och udda vore roligt.
Är i slutet på juli, så finns ganska gott om tid.

Sportbilar etc. går fetbort eftersom jag dels inte är intresserad och dels behöver få plats med lite packning och gärna en kompiZ eller två.

Desto närmre småland desto bättre men eftersom jag ser det som en kul grej som får kosta lite funkar egentligen så gott som allt från sthlm och nedåt.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Köp en billig, tuff truck, kör med i sommar och sälj sen. Ingen värdeminskning och billiga att äga.

Tanken har faktiskt slagit mig.
MEN:
Har inte råd att hålla mig med två bilar (parkering etc.) och att pendla till jobbet 100mil i veckan blir fort dyrt med truck :gnissla

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...