I´m back!!!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Efter tre månader utan att skriva ett endaste litet inlägg är jag med i matchen igen! :D Vad av denna långa skrivkramp? Pappaledig utan uppkoppling stavas det visst... Men ett nytt år innebär att ny teknik har kommit till vår lilla by m.a.o jag behöver inte snika in på jobbet för att fulsurfa. Bredbandet har anlänt till Umeås utmarker! :banana
Efter att ha läst några inlägg kan jag bara konstatera att skrivkrampen inte bara drabbat mig :( är det ingen som har något totalt värdelöst att skriva om så vi får skratta gott. Det är ju nu som Cbjörkman skall häcklas, suzukiman hånas och RJ sågas. Kort och gott hetsa varandra inför säsongen, när asfalten tinat fram är det försent för då är det ju upp till bevis...
Kom igen nu, ett nyårslöfte kan ni ju avge. Säg efter mig: jag lovar och svär att skriva mer om allt möjligt oviktigt!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Välkommen tillbaka :Bugar

Det känns som att forumet behöver en dos RJ var dag för att hållas vid liv :)

Själv har jag inte hunnit fundera så mycket på hojåkande före julen pga hemmabiobygge mm...men nu så SKA jag ta tag i hojarna som står och väntar på reparation inför nästa säsong. Det får helt enkelt bli mitt nyårslöfte...

Målsättningen inför 2005 är diffus och oklar...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cbjorkman skrev:
Välkommen tillbaka :Bugar

Det känns som att forumet behöver en dos RJ var dag för att hållas vid liv :)

Själv har jag inte hunnit fundera så mycket på hojåkande före julen pga hemmabiobygge mm...men nu så SKA jag ta tag i hojarna som står och väntar på reparation inför nästa säsong. Det får helt enkelt bli mitt nyårslöfte...

Målsättningen inför 2005 är diffus och oklar...
Det var värmande ord!

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Av princip avger jag alldrig några nyårslöften. Men som alltid ska jag håna, häkla alla som tycker illa om Suzuki. Yammhaha är i vanlig ordning bara skit, det kan ingen få mig att ändra uppfattning om. Oavsett hur många GP segrar Roosi tar på den maskinen.
Å andra sidan med Rossie & Mr Burgees i samma team kan dom vinna GP serien på en minimoto.
Team "Delikatess Grabbarna" ska komma topp 10 i ERF serien i år, detta är inget löfte det är en ren och skär proficia.

Så var då en del av det nya året utstakat. Ge mig en anledning så......
Let the fight begin ! :blah :cdevil

GOTT NYTT ÅR PÅ ER FÖRESTEN !!
:cpparty :cpparty

tl1000s

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
625 motard/grusbus
RJ skrev:
Efter tre månader utan att skriva ett endaste litet inlägg är jag med i matchen igen! :D Vad av denna långa skrivkramp? Pappaledig utan uppkoppling stavas det visst...
Aha! Jag som trodde att du helt enkelt gick i ide fram tills skotersäsongen börjar.
Kul att du är tillbaks, det blev genast lite mer fart på forumet igen.
:)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
tl1000s skrev:
Aha! Jag som trodde att du helt enkelt gick i ide fram tills skotersäsongen börjar.
Kul att du är tillbaks, det blev genast lite mer fart på forumet igen.
:)
Kul att det är någon som märkt att man inte har skrivit på ett tag. :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzukiman skrev:
Av princip avger jag alldrig några nyårslöften. Men som alltid ska jag håna, häkla alla som tycker illa om Suzuki. Yammhaha är i vanlig ordning bara skit, det kan ingen få mig att ändra uppfattning om. Oavsett hur många GP segrar Roosi tar på den maskinen.
Å andra sidan med Rossie & Mr Burgees i samma team kan dom vinna GP serien på en minimoto.
Team "Delikatess Grabbarna" ska komma topp 10 i ERF serien i år, detta är inget löfte det är en ren och skär proficia.

Så var då en del av det nya året utstakat. Ge mig en anledning så......
Let the fight begin ! :blah :cdevil

GOTT NYTT ÅR PÅ ER FÖRESTEN !!
:cpparty :cpparty
Det är bra med ett högt uppsatt mål, sådant gillar jag! :tummenupp
Föresten kanske ni har större chans med en annan cykel, hörde ett rykte om att monark visst skulle komma med en riktigt dräpare...
...25 vxl, bockstyre, metalliclack... :arsele
Skämt å sido årets litermaskin från Suzuki ser riktigt grym ut, faktiskt första gixxern jag har velat ha (men säg inte det åt någon...).

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
RJ skrev:
Skämt å sido årets litermaskin från Suzuki ser riktigt grym ut, faktiskt första gixxern jag har velat ha (men säg inte det åt någon...).

Nä det blir våran hemlighet som vi inte avslöjar för någon.
Dessutom så har Suzukifabriken hört av sig till oss och erbjudit oss en 05á. Men vi är rätt kära i våran nuvarande maskin, så vi vet inte riktigt om vi ska nappa på erbjudandet.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning