I morgon går världen under

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
De hann väl aldrig köra skiten fullt ut förra året, det blev bara en testkörning och inte någon kollision?

Helt korrekt! Det är därför jag letade upp tråden, som låg i källaren, i en hörna med ett lager damm på sig. Eftersom det istället är nu jorden ska gå under, så blåste jag av dammet och lyfte upp tråden i ljuset igen. :tummenupp

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Nu när jag tänker efter så är det här hålet fan inget bra sätt att gå under på! Kärnvapenkrig alá det i filmen hade varit bättre! [YOUTUBE-ID]nZMwKPmsbWE[/YOUTUBE-ID]

Fucking kangaroos :rofl

WTF mate.. :D

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Jaja, världen går under innan man hinner fisa osv...

Men vi satt i en diskussion på fikarasten nyss huruvida forskningen är befogad eller inte...

Vad skulle det innebära rent praktiskt om man hittar den där Higgspartikeln? Innebär detta att vi kommer se ett slut på världens energiproblem och sånt?

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Den här killen var då bra säker på sin sak :D

And for those who are still convinced that 2012 means the collapse of civilization, Hankoff -- who doesn't buy it for a minute (though he can't wait to see the movie) -- is pleased to offer a solution.

"I want everybody that believes that 2012 is going to happen to send me their stuff," he says. "And if you get mad at me for saying that 2012 is totally insane, you can send me an apology on December 22, 2012 -- which is a Saturday, by the way -- because I'm still going to be here."

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Movies/11/17/apocalyptic.movies/index.html

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Kommentaren "Anyone for tennis" var passande till artikeln.

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zmcrreUVBeo&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zmcrreUVBeo&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Min farbror är en av de få forskare som jobbat vid Cern i hela 20 år då de tydligen enbart är projektanställda allihop. Han konsultar dem fortfarande emellan varven. Jag ringde och frågade om jag kunde skita i att tvätta bilen och betala räkningarna den här månaden.
- " Tyvärr ".

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Min farbror är en av de få forskare som jobbat vid Cern i hela 20 år då de tydligen enbart är projektanställda allihop. Han konsultar dem fortfarande emellan varven. Jag ringde och frågade om jag kunde skita i att tvätta bilen och betala räkningarna den här månaden.
- " Tyvärr ".

Räkningarna hade jag betalat för säkerhets skull, men aldrig i livet jag skulle tvätta bilen... Jag hade tagit det säkra före det osäkra och festat till det istället, eftersom alla anledningar till fest är bra anledningar. Jag menar, om det finns lussevaka så kan det väl finnas partikelacceleratorvaka? Dagen efter de gjort testet och man ser att bilen står kvar, då hade jag tvättat den. :tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fan varenda gång jag ser den här tråden så tänds hoppet litegrann: Äntligen är det slut på det här eländet. Men sen inser man att man är lurad igen.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Nu är det dags igen:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6865078.ab

...Vill du se undergången live så sänder Aftonbladet TV live.

När är undergången då?? Är det början på explosionen eller slutet??
Borde ju vara slutet tycker jag...
Men hur vet då aftonbladet vart dom ska ställa kameran??
För det borde ju vara så att kameran är det sista som ryker om man ska se slutet.. .
Och ska man se slutet så måste man ju uppenbarligen vara på
samma plats som kameran och då behövs ju ingen kamera. :va

Det är nåt lurt på gång här!!
Jag gör helt enkelt som Palle71...
Tvättar bilen senare! :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...