I morgon går världen under

Solid snake

Guest
Initial particle beam injections were successfully carried out on 8-11 August 2008, the first attempt to circulate a beam through the entire LHC is scheduled for 10 September 2008, and the first high-energy collisions are planned to take place after the LHC is officially unveiled, on 21 October 2008.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lhc

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Så blir det...

[YOUTUBE-ID]64JxuLOXhCk[/YOUTUBE-ID]

Edit: så fixat, korvis

Foliehattar är överreklamerat

Last edited:

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Så blir det...

[YOUTUBE-ID]64JxuLOXhCk[/YOUTUBE-ID]

Edit: så fixat, korvis

Foliehattar är överreklamerat

Den sugs ner i ett tjälpottshål som vägverket ej har haft råd o laga :D Precis som jag tidigare skrev i foliehattstråden:D :D

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Va fan, kan dom inte borra protonerna istället?!
001085_d.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
det var alltså idag man skulle passat på å kräma ut massa avföring på chefens skrivbord. :huvet

Henken

Guest
Tur man går upp klockan 05.00 så man verkligen får ut max av sista dagen på jorden! Ska nog unna mig socker på gröten dagen till ära.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det blir ingen undergång i morgon för det har Christer som skriver bloggen Apostlagärningarna kommit fram till.
Hans förklaring är lika självklar som genial och det hade vi alla kunnat ta reda på om vi bara läst vår bibel! :fakta

"För att bevisa att jorden inte kommer gå under i morgon citerar jag ett bibelord av Jesus:

"Och detta evangelium om riket skall predikas i hela världen till ett vittnesbörd för alla folk, och sedan skall slutet komma." Matt 24:14.

Alla folk har ännu inte fått höra det underbara evangeliet om Jesus Kristus"

http://www.apg29.com/blogg.php?blogid=1&artid=1006

Skönt, känns tryggt!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det blir ingen undergång i morgon för det har Christer som skriver bloggen Apostlagärningarna kommit fram till.
Hans förklaring är lika självklar som genial och det hade vi alla kunnat ta reda på om vi bara läst vår bibel! :fakta

"För att bevisa att jorden inte kommer gå under i morgon citerar jag ett bibelord av Jesus:

"Och detta evangelium om riket skall predikas i hela världen till ett vittnesbörd för alla folk, och sedan skall slutet komma." Matt 24:14.

Alla folk har ännu inte fått höra det underbara evangeliet om Jesus Kristus"

http://www.apg29.com/blogg.php?blogid=1&artid=1006

Skönt, känns tryggt!

Det bästa är att efter som jorden inte kommer gå under imorrn (av helt andra skäl) så kommer han att hävda att det han hävdar är anledningen. Ganska smart :)

Jag vill härmed meddela att jag har bevis för att jorden inte kommer att gå under imorgon! Beviset är att alla ni inte har satt in era livs besparingar på mitt konto än, så jag låter det gå en stund till.

Eller så kan man ju vända lite på hans teori. Så länge vi ger fan i att tro på Jesus så är jorden safe. För skulle av nån anledning alla helt plötsligt tro på honom så är det ju alltså finito. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Eller så kan man ju vända lite på hans teori. Så länge vi ger fan i att tro på Jesus så är jorden safe. För skulle av nån anledning alla helt plötsligt tro på honom så är det ju alltså finito. :tummenupp

tänkte precis likadant! liksom, fan vad bra om han nu lyckas sprida det här budskapet så att folk kan ge fan i att sprida kristendomen!:D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Troligt, de svarta hål som skapas förångas näst intill direkt.

Okunskap och rädsla.

Han kan inte vara helt 100% den där "forskaren"... Svarta hål är ju inge hål vet ju alla. Det är ju sinnessjukt mycket koncentrerad massa vilket ger sådan gravitation att ljuset inte undkommer. Skulle ett sådan bara "uppstå" ut tomma intet skulle det kråva jordens och kanske ett ytterligare par planeters massa...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Varför planerar man nånting överhuvudtaget om jorden ändån kommer gå under?

Vi måste ju se Moderaterna vinna nästa val igen tex. eller brobygget över Hbg-Helsingör eller när nya Bugatti Veyron med sin nytrimmade grymma V16 lanseras.

Tror man på det måste man vara allvarligt psykiskt störd.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år