#57 Thundrace
Ny medlem
Tar en liten tur imorgon med avgång från sv kl 11,00.....alla välkommna...
Moahahahah,lila gay stödwonderwizard skrev:kan tyvärr inte .. dels så jobbar jag, men hojen är inte körbar
Zmurfen skrev:Moahahahah,lila gay stöd
På jaktwonderwizard skrev:Det e faktiskt Yappe's ... jag e på jakt efter ett depåstöd för bobiner.
Jag o bror var ute o testa R1:an till saxtorp,vilket gotteväder.Maverick_ou812 skrev:Blidde det nåt idag lördag?
Själv var jag ute på en 15 mila runda i kanonväder för hojåkning.
+11 till +12 hela rundan, inga insekter och annat skit, raceline var torr.
Fattar inte att inte fler är ute o drar rundor.
Det är ju precis lika kul nu som i maj?!
Är mogen för ny runda imorgon söndag!
Full gazzzzzzzzzzzzzzzz imorgon!Zmurfen skrev:Jag o bror var ute o testa R1:an till saxtorp,vilket gotteväder.
Lovar ju ännu bättre tills imorgon
Husa rockarWeloz skrev:Har varit ute och kört Husaberg idag
Var faktiskt helt ok väder, men missar tyvärr körningen imorgon.
ja det är ett helvete att ha sina leksaker utspridda....har varit samma sen barnsben....först v-twin till jobb i malmö för byte till...hmm..v-twin för vidare färd till mavve.....måste samla ihop mig... argghh t-ace älskar husa.....Zmurfen skrev:Husa rockar
Har haft ett gäng sådana
Blir långtur imorgon,först till ekeby sen till malmö vidare till Mavve i oxie för vidare färd till Tomelilla
Du är inte riktigt klok.... skaffa större plejs så att du kan ha allt på ett ställe.#57 Thundrace skrev:ja det är ett helvete att ha sina leksaker utspridda....har varit samma sen barnsben....först v-twin till jobb i malmö för byte till...hmm..v-twin för vidare färd till mavve.....måste samla ihop mig... argghh t-ace älskar husa.....
Ni är så välkomna pågar!Zmurfen skrev:Husa rockar
Har haft ett gäng sådana
Blir långtur imorgon,först till ekeby sen till malmö vidare till Mavve i oxie för vidare färd till Tomelilla
Zmurfen skrev:På jakt
Det e väl bara o handla ett
Zmurfen skrev:Husa rockar
Har haft ett gäng sådana
#57 Thundrace skrev:ja det är ett helvete att ha sina leksaker utspridda....har varit samma sen barnsben....först v-twin till jobb i malmö för byte till...hmm..v-twin för vidare färd till mavve.....måste samla ihop mig... argghh t-ace älskar husa.....
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|