I ny skepnad.....

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
... kommer jag hit igen.

Hade nicket Rocco tidigare men tack vare min andra hälfts vredsutbrott efter GBG resan så fick jag helt enkelt avregga mig :rolleyes: Nåväl, jag känner till dom flesta av er men ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Nobody skrev:
...ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco

haha.... men vem fan e inte en toffel...

undrade just vart du tog vägen !

/A

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Nobody skrev:
... kommer jag hit igen.

Hade nicket Rocco tidigare men tack vare min andra hälfts vredsutbrott efter GBG resan så fick jag helt enkelt avregga mig :rolleyes: Nåväl, jag känner till dom flesta av er men ville bara informera att jag är Sveriges absolut största TOFFEL om inte till och med sulan på den :huvet

//Nobody fd Rocco
Vaddå.... fick din andra hälft nog av att folk kom fram och kallade dig Rocco eller? :rofl

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
*DanTheMan* skrev:
Det e hårt att va människa ibland,man skulle blivit fruntimmer istället :va

Ha mens, och ha pressen på att göra flera saker samtidigt och misslyckas med allt, huvudvärk varje gång man ska ha sex..... hmmm, tror inte det lockar iaf mig specielt :hihi

//Nobody

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Mattiaz skrev:
Vaddå.... fick din andra hälft nog av att folk kom fram och kallade dig Rocco eller? :rofl

Nja, mer att hon trodde att det skulle komma fram och ha lite Rocco... vad vet jag :va

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
"My way or the highway"

Så lever jag i alla fall, Livet är för kort för dumma tjejer. Det finns alltid nya runt hörnet

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Webspy skrev:
haha.... men vem fan e inte en toffel...

undrade just vart du tog vägen !

/A

Jag gick ju bara till kiosken för att köpa tidningen som min far alltid sa till mig på Julafton :tungan

//Nobody

PS: fan vad svårt och skriva Nobdoy när man är van att skriva Rocco....

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
SvartR1a skrev:
"My way or the highway"

Så lever jag i alla fall, Livet är för kort för dumma tjejer. Det finns alltid nya runt hörnet

Det var mitt motto också när jag var 15.... men nu är jag x2 det så då ändras den liiiiite :rolleyes:

lr så är du singel och försöker hålla modet uppe... skulle jag också göra :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Bikerbitch skrev:
Hon har fått för sig att du varit otrogen under GBG-resan alltså. Du blir tvingad att avregga dig på sporthoj.com för att hon antar att det är någon tjej härifrån eller?
:va
men bb vad har du nu gjort :D

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
BMW S1000RR 2017
Bikerbitch skrev:
Hon har fått för sig att du varit otrogen under GBG-resan alltså. Du blir tvingad att avregga dig på sporthoj.com för att hon antar att det är någon tjej härifrån eller?
:va

Jag undrar lika mycket som du om vad/när/hur och tänkte i och med att du är en :tuttar så hade du kanske kunnat tolka det åt mig.... Tjejer och raka puckar finns ej... bara kryptiska utomjordiska små vinkar.... :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...