I väntan på sommaren...

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Det måste var dom små sakerna som gör att man överlever vintern i väntan på sommarens MC-åkning.....

I helgen bla. så var vi i Åre och åkte skidor hela helgen, det va iofs. ganska härligt bara det, men höjdpunkten var en helt annan. Vi satt och pratade lite under lunchen om skoter och tvåtakt och allt annat som man måste prata om under vinterhalvåret. Då plötsligt en kompis kom på att han kände en kille som hade skoter i Åre och jobba i liften. Sagt och gjort såfick vi han att dra upp oss på fjället bakom skotern.. Bara lukten av tvåtakt i lungorna gjorde en salig :yoparty (Risken är väll att man måste köpa sig en skoter nu också!!) :banana

Så fick vi oss ett klockrent offpiståk ner med skidorna också vilket gjorde leendet på läpparna va ganska stort när vi kom ner.. Som sagt det är dom små sakerna man njuta av i väntan på sommaren! :lol

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Jag va full i helgen, det är också roligt :fyllisar

Fast seriöst, det behövs verkligen saker som livar upp nu under vintern.
Skidåkning är väl kanske inte det som ligger mig varmast om hjärtat heller ... försöka meka ihop hojskrället innan våren är en bra hobby...spela xbox är även det en bra hobby...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Grusbuse skrev:
(Risken är väll att man måste köpa sig en skoter nu också!!) :banana
Det är väl bara att köpa! :tummenupp
Sedan säger dom att skoterrök luktar dåligt...:confused: Varmkörning av skotern på pallbock i -20 grader de e kärlek de!

Förutom att köra skoter och åka pulka med min lilla grabb drömmer jag om de grejer jag skulle vilja köpa till hojen. Frågan är bara om jag har råd...
som vanligt skall det fattas en liten detalj nämligen kosing. Men drömma går ju. :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning