...alla fall enligt denna reklamsnutt, LOL.
http://www.basement-inc.com/portfolio/ibc_monkey.html
//\//\
http://www.basement-inc.com/portfolio/ibc_monkey.html
//\//\
Mavve skrev:inatt kom det en pikebuss och 4 snutbilar hem till mig. Vi slogs som fan här och min kompis åkte in i fyllecellen.
tankat som fan hade vi. de förhörde mig och jag brast ut i gapflabb. de blev skitsura och hotade mig med att plocka in mig med.
kolla min stavning, visst e jag bäst? spriten e farlig - måste bli ett stopp..... hela min nya lägenhet e trashad och nån stal min james bond-rakapprat - vad fan de snu sskulle med den tilll
OBS,SKÄMT Eftersom mavve lyckades spöa honom så va han väl minderårig,då får dom ta med honomoFFkeFF skrev:Polisen får inte plocka någon för fylla i hemmet, såvida ni inte kastade ut fyllot.
Vakna med en chimpans hoppas man ju helst att man ska slippa iaf![]()
Mavve skrev:inatt kom det en pikebuss och 4 snutbilar hem till mig. Vi slogs som fan här och min kompis åkte in i fyllecellen.
tankat som fan hade vi. de förhörde mig och jag brast ut i gapflabb. de blev skitsura och hotade mig med att plocka in mig med.
kolla min stavning, visst e jag bäst? spriten e farlig - måste bli ett stopp..... hela min nya lägenhet e trashad och nån stal min james bond-
rakapprat - vad fan de snu sskulle med den tilll
hymac skrev:Nej, men för att det serveras och det hör till bjudning mm.
Jag satsar inte på att bli full när jag dricker. Man har ju en tendens att bli lite pinsam då ??????
//Pingvinen
Mavve skrev:Om man ska skämmas för allt man gör kan man lika gärna gå o dö.
Sluta skämmas, ge fan i hämningarna. Ska du ångra allt du inte gjorde sen när du är ett gammalt lik?
Här ångras inget
Det kommer kosta lite nya möbler o ny ytterdörr - men va fan. Jag har länge velat ha sån riktig säkerhetsdörr så![]()
Ace Niki skrev:Ah, perfekt tillfälle juh! Annars skaffar man sig ju aldrig säkerhetsdörr. *asg*
Mavve skrev:Haha, har precis rensat hela dörren från överblivna flisor och det är hål genom den![]()
vad säger Fbolaget om det tror ni?
Kan man återvinna gammalt trä o göra nya möbler av dem? För det kostar ju en massa pengar med nya
Fan, skitjobbigt ju. Nu när här äntligen såg okej ut så har jag inga möbler längre. Elendet slutar aldrig![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |