Louize
Älgen
Det är jag försäkrad om att hon inte hade.. Därför ångrar jag mig Då jag faktiskt har känslor för kvinnan.
Om du gillar cheyen och hon vill ligga med dig/gillar dig med, så kommer det nog fler chanser
Det är jag försäkrad om att hon inte hade.. Därför ångrar jag mig Då jag faktiskt har känslor för kvinnan.
Spränga toppen = toppen av världen? fortfarande inte toppen
Det är alla dom där börnisarna sörru. DÄRFÖR jag inte gör dom.
Om du gillar cheyen och hon vill ligga med dig/gillar dig med, så kommer det nog fler chanser
Jo, sex är ju inte bara sex. Träffas inte så ofta bara..
Såvida hon inte redan flyttat ihop med Bogdan, 48årig heroinförsäljare från mellanöstern.Borde du inte vara glad istället? Tjejen du tycker om tycker ju om dig! Så mkt att hon t.o.m vill ha dig med hem. Personligen tror jag det kan gynna dig i ländgen att du sa nej denna gången. Det löser sig! *Lycka till!*
Note; jobbar som vimmelfotograf på helsingborgs mest välkända klubb (The Tivoli).
alldeles för många och fulla människor överallt på jobb idag, och självklart har de jävligt vassa armbågar och ska spilla öl på min dyra kamerautrustning. DÖÖÖÖÖÖ
även den otroliga intilligensnivån hos min f.d. vän, som, när jag är mitt uppe i ett samtal med en kille, glider in och sticker tungan i hans mun där den stannar i två minuter. Därefter tar hon hans hand och går iväg med honom utan en blick mot mitt håll. HALLÅ? nog för att hon är pissesur på mig (också det p.g.a en jävligt rolig anledning men det tar vi en annan gång) men skärpning. Hur gammal är du? 20 bast men beter sig som 15. Kan inte annat än att skratta åt henne iofs.
Usch. Irriterad.
Så mkt vackra damer på krogen men ack så trogen är man.
Fast va fan de är ja ju knappast förbannad över, men ändå..
Det är väl ffs bra.
otrohet är fanimej det värsta som finns.
Jag e förbannad för att kl är 05:24 ock jag ligger inte i sängen...
att få reda på att man aldrig kommer kunna sitta på huk igen
sen är det alltid trevligt att inte få glukos under en operation, man mår så bra sen då
Prostata som en medicinboll?
För att undvika knäskador är det lämpligt att medelst ett järnrör först kontrollera så att antagonisten inte är utrustad med en suspensoar i metall. Sedan knäar du honom i skrevet.nä jag har bara knäproblem
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|