Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Tror jag behöver klippa mig :va börjar se ut som kenny starfighter. Dock inte blond ska tilläggas..

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
har 600kr kvar på kontot & på måndag ska det köpas konsertbiljetter. Den 25e är alldeles för lång bort...

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Idag är jag förbannad därför att folk inte håller vad dom lovar och till råga på allt blånekar till överrenskommelsen istället för att vara minsta lilla ödmjuk kring det som hänt.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
har 600kr kvar på kontot & på måndag ska det köpas konsertbiljetter. Den 25e är alldeles för lång bort...

Då har du 600 spänn mer än mig :D

Idag är jag förbannad därför att folk inte håller vad dom lovar och till råga på allt blånekar till överrenskommelsen istället för att vara minsta lilla ödmjuk kring det som hänt.

Sånt där är alltför vanligt.. lider med dig.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att idag är en sån dag man önskar att man inte vaknat över huvud taget... Kunde gärna hoppat denna dagen.

*Tog mig ca 1,5 timme att ta mig 4 mil, pga diverse hinder på vägen.
*Körde inom ett ställe för att lämna en grej, när jag lagt på pengar för parkeringsbiljetten inser jag att jag glömt grejen. Too late, bara att köra vidare.
*Kommer in till Henriksson, tänkte titta inom honom fort på sjukan (för er som inte vet ligger han i koma) och hinner sitta på stolen i ganska exakt 8 sekunder, sen kommer sköterskan och ska vända honom, så jag fick vänta utanför. Tog för lång tid, så jag fick åka vidare.
*Inser att allt skrammel gick åt på förra stället, helt i onödan, och att jag glömt att föra över pengar på kortet.
*Kan inte ringa henne jag ska möta eftersom telen är sönder, vi ska mötas för att köpa en ny åt mig. (Hon tappade den i ett ölglas.)
*Smsar henne, efter en kvart ser hon det och svarar, hon har alltid telen i en jäkla handväska. Berättar läget och möter upp henne. Parkerar i ett garage.
*Köper ingen tele på Telesnor eftersom de inte var särskilt tillmötesgående och inte hade någon lämplig tele.
*Ska köra till Elgiganten i varsen bil. En annan kompis ringer, befinner sig i närheten och vi ska också mötas upp. Hittar inte henne, tar ca 10 min av irrande innan vi möts.
*Ska gå till min bil, och jag, förvirrad som jag är, hittar inte dörren jag gick ut från garaget genom. Vi går runt runt och letar dörr i ca 15 min, hittar ingen. Till slut får vi gå upp det hållet man kör in, längs en sån lång spiralgrej.
*Minns inte vilken våning bilen stod på, givetvis på den sista vi tittar på. Nu har det gått över en halvtimme, och kompis nr 1 ringer och undrar vart jag blir av.
*Möter upp henne, men parkerar på fel parkering, på andra sidan en stor gata. Klättrar över ett staket och kommer rätt.
*In på Elgiganten. Tittar ut en tele. Då är där en jävel som snor nåt inne i butiken och rusar iväg. Kalabalik.
*Får en lapp med ett nr till telen, ska gå till kassan med den. Gör det, får ett kvitto på telen men inte telen. Ser lådan ligga bakom disken. Kärringen bakom disken hävdar att det inte är den och skickar oss runt hörnet till nån utlämning. Där finns den inte, såklart. Den låg ju bakom disken. Går tillbaka, står i kö i 15 min för att säga att lådan ligger bakom disken. Får mobilen, och går.
*Hittar inte bilen, igen. Gick dock fortare att hitta den denna gången.
*Är vrålhungrig, klockan är nu lite över 17, inte ätit sen 09. Köper en laxbagel av nåt slag, och kränger som om jag inte sett mat på ett år. Får guacamole i näsan... :näsblod Det känns fortfarande konstigt i den näsborren!
*Kommer in till Henriksson igen. Sköterskan vill att han ska få miljöombyte och vill att vi ska sitta i tv-rummet med honom. Fine for me. Men där lämnar hon oss och går, och kommer inte tillbaks på 45 min. Jag hade inte riktigt tid att sitta där så länge, och vågade ju absolut inte lämna honom där ensam, så jag fick vackert vänta.
*Kör som en dåre till stallet, eftersom jag skulle möta en tjej där som skulle hjälpa mig med unghästarna. Kommer dit bara för att få höra att hon måste sticka. Valacken trampat på nåt och slitit upp en stor del av framhoven också. Hovslagare nästa. :huvet
*Kommer hem, hunden helt galen. Nån tik i närheten som löper, så han ligger bara och ylar hela tiden. Vilken jäkla dag..... :brinnerup

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/..................

Hmm, nånting säger mig att du är en hona :rolleyes:

Har knaprat två värktabletter mot den ständiga ryggsmärtan som gör sig påmind så fort jag jobbar hårdare än en arbetslös invandrare i söderförort :mad:

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
För att idag är en sån dag man önskar att man inte vaknat över huvud taget... Kunde gärna hoppat denna dagen.

Och så tycker man att man ska lyckas vara effektiv på sina lediga dagar och göra det som inte hinns pga av jobb...
Vart fan tar tiden vägen??? Man blir ju förbannad!:mad:

Jag skulle komma i säng tidigt idag, men visst fan sitter man här och ugglar...:mad:
Nej, Nu blir det 5 avsnitt scrubs och sedan nussa kudde. :brinnerup :död :utbränd

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nej, Nu blir det 5 avsnitt scrubs och sedan nussa kudde. :brinnerup :död :utbränd

Jag brukar film streamat på laptopen tills jag somnar, sen vaknar man till en laptop som balanserar på sängkanten med ett avsnitt igång.

Jag brukar blanda Scrubs, Futurama, Familyguy, Simpssons och lite annat.
Det finns en hel del bra streamat material.

Problemet är bara att man vänjer sig vid att somna så, så nu kan jag fan inte sova utan en ylande laptopfläkt brevid mig... :huvet

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Jag brukar film streamat på laptopen tills jag somnar, sen vaknar man till en laptop som balanserar på sängkanten med ett avsnitt igång.

Problemet är bara att man vänjer sig vid att somna så, så nu kan jag fan inte sova utan en ylande laptopfläkt brevid mig... :huvet

Låter som en ultimat blandning för att vilja hålla sig vaken...

gaah nu har jag kollat tre avsnitt... det får nog räcka för ikväll. Sportify tills datorn självdör:tummenupp

God natt

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

känns igen, jag har skitsvårt att somna om jag inte har sett några tv avsnitt innan, även om jag oftast drar ner locket innan jag somnar. har även en stol som har som enda uppgift att vara mitt skrivbord bredvid sängen.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Idag när jag satt på buss 147 mot Hökmossen så surnade jag till på att det var nån jävla idiot som hade släppt en stadig äggfis mitt på bussen. Jag tänkte för mig själv hur fan är det ställt med folk som måste låta sina sura tarmgaser spridas bland folk på det här sättet.
Sen när jag kom hem och innanför ytterdörren så drog jag av en riktig brakare. 10 sekunder senare insåg jag att det måste ha varit jag själv som fisit på bussen. :näsblod

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Alltså jag är inte den typen som blir arg, alltså så där fruktansvärt vansinnigt förbannad, utan är mer en tjurar-donna.

Men idag blev jag arg, rasande tom!
Nyss hemkommen, och något nerlugnad måste jag bara uttrycka min vrede över vissa fukking mongo-bilister.
Körde hem fr Bulten genom Tumba emot city och en bit på vägen känner jag att det inte är så bra grepp på vägen, asfalten är bortskrapad/borträfflad och jag kör lite försiktigare.
Det är mörkt dessutom och jag är inte så van att köra i mörker, så jag kör lagligt.
Inte mesig utan håller hastigheterna.

Bakom mej dyker det upp en pimpad Audi och kör riktigt riktigt nära. :näsblod

Jaha, värst va nära han vill ligga tänker jag och forsätter min lilla tripp hemåt.
Audin är fortfarande mkt tätt bakom.

Jag kör 70 på 70 väg, han fortfarande i röven på mej.
Mysko.
Vill han köra om? Det finns en hel fri fil att köra om på ju... :va
NU har det gått en stund, och det är inte mkt trafik och fortfarande två filer så att köra om mej är inga som helst problem.
Men han ligger bakom.
Tätt. :gnissel

Nu förstår jag att han vill vara bakom mej.
Usch, jag bara hatar sådana där "strandraggare" på vägen, men samtidigt vill jag inte brassa på då vägbanan inte känns helt ok och "trygg".

Får så släpp och känner hur hojen "vajar" till lite och så släpp igen, blir lite skraj
(jag har inte kört så mkt i dåligt väglag och inte van vid släpp)
så jag sänker farten till 60, safe:ar. :)

Audin fortfarande i röven på mej.
Nu får jag släpp 2-3 ggr till och känner att det e bäst att jag sänker farten till 50, riktigt obehagligt med alla släpp, men mest att Audin fortfarande ligger i röven på mej och verkar tycka det e jete roligt att se en tjej bajka. :dummer

Nu var jag inte bara nojjig över att få fler släpp utan tänk om jag skulle få sladd också och vurpa, den där Audi-jefeln skulle defentivi inte hinna bromsa utan göra köttfärs av mej.:död
Men fanskapet fortsatte att köra i röven på mej!!! :gnissla

Nu va jag jete arj och ville bara skrika:
"THE SHOW IS OVER MATTA FAKKER!!! :4skrika
VAD ÄR PROBLEMET?! KÖR OM DIN J*VLA F*TTA!!" :kulspruta:finger

Höll på så i 10 min och sen tackar jag gode gud för att det nyfikna fanskapet skulle svänga av till nån pissig förort.
Man blir FöRbaNaD!!!! :censored

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En liten obetydande diskussion bryter ut till gräl och jag försöker resonera men det är som att tala för döva öron. I vanliga fall hade jag gormat och inte tolererat detta men inte idag...
Jag hatar hormonsvängningar hos gravida kvinnor :mad: Dock första utbrottet, nu har jag sagt att hon ska hålla dem för sig själv, vi får se hur det går...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år