Idag är jag förbannad därför att...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Sitter på ett ganska dyrt kontantkort.
Letade efter ett billigare och hittade till slut ett bra erbjudande.
Försöker fixa med nummerportering vilket krånglat.
Nu när jag väl fått det nya SIM-kortet och ska portera så finns inte erbjudandet kvar längre.

Fyfan för teleleverantörerna i det här jävla knarklandet!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag tycker definitivt att Sverige ska börja dra in medborgarskap för brott när brottslingen är invandrad. Det är jävligt dags, och vi har tillräckligt med rövhattar till att börja med, vi behöver inte importera ännu fler.

Efter incidenten i Norrland och dess efterspel börjar man undra vad som krävs för att en utvisning skall gå igenom.

Vansinnigt.

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Skadeanmälan? Drama!
"Skadeanmälan"?
Skojar du?
Den enda bil jag haft helförs har varit en ny husbil (nu såld), sen decennier tillbaka enbart haft halvförsäkrat..
Lönat sig? Absolut...

Inte en skada på någon mc har heller betalts av fb.. Lönat sig? Absolut.

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Hoj
Oooooolika.
Efter incidenten i Norrland och dess efterspel börjar man undra vad som krävs för att en utvisning skall gå igenom.

Vansinnigt.

Ja. Man kan fan undra.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21951289.ab

Mannen i det här fallet, är en Syrian som inte har medborgarskap. Dömd för flera knivöverfall.
Åklagaren yrkade på utvisning när han försökte mörda sin föredetta för att hon inte vill konvertera till Islam efter att ha blivit gravid.
Utvisningsyrkandet ogillades dock.
Vid den tidpunkten hade barnet kommit, och han ansågs ha anknytning till SV, iom barnet.

Aftonbladet tycker säkert att det är rasistiskt att trycka det, för inte ett ord om det är med.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ja. Man kan fan undra.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21951289.ab

Mannen i det här fallet, är en Syrian som inte har medborgarskap. Dömd för flera knivöverfall.
Åklagaren yrkade på utvisning när han försökte mörda sin föredetta för att hon inte vill konvertera till Islam efter att ha blivit gravid.
Utvisningsyrkandet ogillades dock.
Vid den tidpunkten hade barnet kommit, och han ansågs ha anknytning till SV, iom barnet.

Aftonbladet tycker säkert att det är rasistiskt att trycka det, för inte ett ord om det är med.

http://www.dagensjuridik.se/2015/12...sis&utm_medium=email&utm_campaign=unspecified

Jadu, man har ett underbart rättssystem.

Lite så man undrar när folk ger upp och på bred front börjar lösa saker utanför rätt kanaler.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
"Skadeanmälan"?
Skojar du?
Den enda bil jag haft helförs har varit en ny husbil (nu såld), sen decennier tillbaka enbart haft halvförsäkrat..
Lönat sig? Absolut...

Du säger att hon är vållande. Tänkte det kunde vara ett sätt att förmå henne att testa det här med vuxet ansvarstagande för sina handlingar. Självrisk brukar väl vara ca 1500 och går på trafikdelen för skada på annans fordon/egendom.

Lätt för mig att säga men jag hade gärna velat höra om skadeläget på dig och husfriden om du hade haft kurage att, utifrån hur du beskriver din något ofördelaktiga position i terrorbalansen, statuera ett karaktärsdanande pedagogiskt exempel.

Yeah, right...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
"Skadeanmälan"?
Skojar du?
Lönat sig? Absolut...

Gifta sig, lönat sig, eller, nah?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att folk tydligen aldrig bara kan vara ärliga. Tydligen förbannat svårt att säga vad man egentligen tycker och tänker.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att huvudvärken från helvetet vägrar släppa :mad:
I snart en månad har jag haft svinont i huvudet mer eller mindre hela tiden. Balanssinnet verkar vara så där, blir lite småsnurrig ibland och det känns som att blodtrycket ökar/minskar alldeles för mycket.
Jag gick till vårdcentralen för att göra massa tester men allt såg bra ut och jag skulle komma tillbaka om det inte gav med sig inom en vecka eller två.
Börjar tröttna på att käka ipren när det knappt hjälper.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
I snart en månad har jag haft svinont i huvudet mer eller mindre hela tiden. Balanssinnet verkar vara så där, blir lite småsnurrig ibland och det känns som att blodtrycket ökar/minskar alldeles för mycket.
Jag gick till vårdcentralen för att göra massa tester men allt såg bra ut och jag skulle komma tillbaka om det inte gav med sig inom en vecka eller två.

Borde inte du in på magnetröntgen?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Kristallsjukan?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Borde inte du in på magnetröntgen?

Magnetisk resonanstomografi :fakta (MRT på svenska, Magnetic resonance imaging eller MRI på engelska)

Innefattar ingen röntgenstrålning.

(vart fan är :mavve smileyn?)

Jag har i många år dragits med migränhuvudvärk, ibland bättre ett långt tag, ibland ihållande nästan varje dag i flera veckor.
Jag gjorde en MRI av skallen av helt andra orsaker och fick det putslustiga svaret att jaha, nu har vi kollat i din skalle, men vi hittar absolut ingenting, höhö...

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...