Trodde det endast dög med en gul Triumph XX?
Vem har en sån?
Trodde det endast dög med en gul Triumph XX?
VMax är väl bäst på gata och Hayabusa på bana?En thunderace har du råd med, värdens bästa hoj enligt en massa personer på sporthoj??
Skaffat kids alltså? Du har mina sympatier.Saknar ro att njuta av sånt jag njutit av tidigare.
Det gör mig förbannad. Och ledsen. Och litet sorgsen.
Tror själv att det står en Virago 535 i hans garage.Skaffat kids alltså? Du har mina sympatier.
Har upplevt både kids och Virago, vet vad som dödar själen mest...Tror själv att det står en Virago 535 i hans garage.
Nåja, inte för att vara den som är den, men det är skillnad på om det är egna barn.Har upplevt både kids och Virago, vet vad som dödar själen mest...
Bilbutteriks tänker på din elförbrukningBiltemas värdelösa jävla utomhustimer som inte klarar minusgrader.
Två dagar i rad nu med en bit under -20° på morgonen där man kommer ut till en kall bil för att inte motor/kupevärmaren startat.
Bilbutteriks tänker på din elförbrukning
I garaget har jag en 4G-router för larm och div fjärrstyrning då husets WiFi inte når dit.
Till den anslöt jag 2st https://www.kjell.com/se/produkter/...leverio-smart-fjarrstrombrytare-2300-w-p51701 som sitter i skyddade uttag och styr motro/kupevärmare. Fungerar utmärkt.
Ungarna... Hade jag vetat vad jag vet idag är det inte helt säkert att jag fortplantat mig.Skaffat kids alltså? Du har mina sympatier.
Om det vore så enkel felsökning. Står en huliganmoped i garaget och känner sig ensam. Men snart så... Snart ska den tuktas!Tror själv att det står en Virago 535 i hans garage.
Jag har inget jätteklokt att komma med mer än ett lycka till fortsättningsvis, hoppas det vänder sas.Ungarna... Hade jag vetat vad jag vet idag är det inte helt säkert att jag fortplantat mig.
Om det vore så enkel felsökning. Står en huliganmoped i garaget och känner sig ensam. Men snart så... Snart ska den tuktas!
Men det att jag inte känner samma sak inför enkla nöjen som en cigarr eller den där tysta stunden i ensamhet när barnen sover och frugan inte kommit hem än. Det oroar mig. Kanske har jag PMS (post motorcykel syndrom) såhär flera månader efter senaste turen?
Tack! Småbarnsår och generell motvind sätter sina spår.Jag har inget jätteklokt att komma med mer än ett lycka till fortsättningsvis, hoppas det vänder sas.
Var inte du instruktör för SMC?
Låt det komma när det kommer säger jag. Tvinga inte dig själv att röka en cigarr bara för tt du borde gilla det/du vet hur mycket du njöt av det på riktigt tidigare. Bara släpp det. Det kommer när det kommet. Du behöver ingen prestige gentemot dig själv.Tack! Småbarnsår och generell motvind sätter sina spår.
Jupp. En såndär orange väst har jag. Inte riktigt flitigt använd senaste säsongerna, bara.
Den enda lätta dagen är gårdagen.
Låt det komma när det kommer säger jag. Tvinga inte dig själv att röka en cigarr bara för tt du borde gilla det/du vet hur mycket du njöt av det på riktigt tidigare. Bara släpp det. Det kommer när det kommet. Du behöver ingen prestige gentemot dig själv.
Frisk luft och lite lagom motion(promenader om inte annat tex) kan man kanske försöka sig på iaf just för att det ändå är något man vet har fördelar för ens välbefinnande.
Gå ut i skogen och tänd en brasa bara och grilla korv. Tälj ett par grillpinnar med kidsen.
Börja smått men låt det ske naturligt, inget påtvingat. Egentligen, börja när det börjar av sig självt...
Det är lätt att man gör saker större/värre än vad de är i sin träskalle till hjärna, man övertänker.
Precis. Man kan vara pragmatisk nog att tänka och förstå.Håller med... tillägg från en äldre tantmamma, 1) allt det jobbiga går över 2) ju äldre man blir, ju mindre bryr man sig, lite "no more fucks to give" attityd helt enkelt.
Satt uppe sent i natt och försökte få igång min nya Deltaco utomhusplugg med wifi och energimätare. Kom till slut på att den har en räckvidd på ca 2 meter men då får inga väggar vara i vägen. Övrig wifi har lång räckvidd.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|