Idag har ja kört i 200....

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
....så därför tänkte jag att jag kanske skulle bli välkomnad här!? :)
Ja har köpt en sporthoj å är ute å övningskör nu för tiden!! det är nog bland det bästa som ja gjort!! Idag har ja kört på mantorp park....det va skoj! tränat lite på krypkörning å bromsa oxå!! å ja har vurpat för första gången idag oxå! :) dock inte i 200 men vid en hård inbromsning så jag lyfte bakhjulet å ja satt på tanken...å nådde inte ner me fötterna när ja ville sätta i dom..sååå...ja vippa lite....å nu funkar den sådär kan man väl säga...men ja hoppas få råd å tips av er här så ja kan ge mig ut igen å försöka hänga me er stora grabbar!! :yoparty

Socrates

Guest
Emsan skrev:
....så därför tänkte jag att jag kanske skulle bli välkomnad här!? :)
Ja har köpt en sporthoj å är ute å övningskör nu för tiden!! det är nog bland det bästa som ja gjort!! Idag har ja kört på mantorp park....det va skoj! tränat lite på krypkörning å bromsa oxå!! å ja har vurpat för första gången idag oxå! :) dock inte i 200 men vid en hård inbromsning så jag lyfte bakhjulet å ja satt på tanken...å nådde inte ner me fötterna när ja ville sätta i dom..sååå...ja vippa lite....å nu funkar den sådär kan man väl säga...men ja hoppas få råd å tips av er här så ja kan ge mig ut igen å försöka hänga me er stora grabbar!! :yoparty

Hej och välkommen!!! :pannkyss

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Håll den på 2 hjul, dig sj på sadeln.
Slå en kik på fuggarna ifall dem släppt från fästet o tar tjuvluft!

O lek ej i höga hastigheter innan du kan hantera mcn!

Välkommen.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
välkommen till sporthoj.com

skitkul & se fler av det kvinnliga könet här på sajten

du kanske märker att det är fullt av hormonstinna pojkspolingar med dyra leksaker som hänger här (mig självfallet inräknad :hihi )

Ta det lugnt i höst :tummenupp

// Henke

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ahhh!! en stoppie innan du ens fått körkort...jag går o lägger mig :3freak :tummenupp

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
keep going. :yoparty Jag hade inte satsat så hårt i första taget.. ta det lungt innan du fått en körvana. :pannkyss

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR600RR, Suzuki SV650-06, Yamaha R6-08
Hej å välkommen! kör så det ryker! men som man säger, kom ihåg att ta det lugnt i början och lära dig hantera din cykel!! viktigt viktigt å se upp för tokiga bilister utan uppsyn!
mvh mig :)

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Hej & Välkommen! :tummenupp
(Se till att dina tjejkompisar tar kortet med!!)

Sh är som ett kedjebrev, engagera 10 kompisar till annars kommer du klota :)

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Hej o välkommen! :)
Osis där med stoppien. Det låter som du behöver lite bromsteknik. Krama tanken med låren och höj blicken o fäst den på en punkt långt borta håll den där under hela bromsningen så har du en kontrollerad stoppie. Sen ligger alla killar o :Bugar när de ser dig stoppa vid rödljusen :tummenupp . Lycka till med lappen o välkommen en än gång.

//Ninja man

andersson_81

När olyckan är framme är jag redan förbi
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
Blade
hej och välkommen!

Red skrev:
Hej & Välkommen! :tummenupp
(Se till att dina tjejkompisar tar kortet med!!)

Sh är som ett kedjebrev, engagera 10 kompisar till annars kommer du klota :)

haha!! det är sånt som med största sannolikhet händer om man nu inte skulle skicka det vidare, :rofl

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
Ninja man skrev:
Hej o välkommen! :)
Osis där med stoppien. Det låter som du behöver lite bromsteknik. Krama tanken med låren och höj blicken o fäst den på en punkt långt borta håll den där under hela bromsningen så har du en kontrollerad stoppie. Sen ligger alla killar o :Bugar när de ser dig stoppa vid rödljusen :tummenupp . Lycka till med lappen o välkommen en än gång.

//Ninja man

men det gick ju ganska bra gångerna innan, fram till att min kära pojkvän sa åt mig att köra liiite fortare å bromsa liiiite hårdare!! å det är klart att ja gör som han säger lixom!! :) jaja, nu vet ja ju hur det känns iaf!! å det är klart att ja glömde bort att krama tanken!! hmmm ruskigt glad att ja inte va kille idag!! ajaj....jaja ja ska träna lite mer på det....sen så får ja lära mig att köra på bakhjulet!! :tungan wish me luck

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Lite hjälp på vägen.

Har du relationsproblem snacka med Biturbo.
Passa dig för Mark.
Jag är en mysig krambjörn.
Victor är en snygging.
Gustav1 är en hunk.
Urban tiger är gift.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...