Idetips till maskerad

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Haj, nu när man ändå sitter här framför burken tänkte jag höra lite enkla idetips till vad man kan ha på maskerad. Hjältar/skurkar är det fina temat för partajen och jag skulle gärna vilja ha något som kräver inte alltför mkt ansträngning.

Många tänker som mig och det lär bli ett antal Bonds där för att få glida i kostym. Enda iden jag haft e Charlie i charlies angels. Kan tänka mig lägga ut kanske en hundring om det behövs nå klädköp.

:Bugar Seriösa ideer snälla!

Villee skrev:
Haj, nu när man ändå sitter här framför burken tänkte jag höra lite enkla idetips till vad man kan ha på maskerad. Hjältar/skurkar är det fina temat för partajen och jag skulle gärna vilja ha något som kräver inte alltför mkt ansträngning.

Många tänker som mig och det lär bli ett antal Bonds där för att få glida i kostym. Enda iden jag haft e Charlie i charlies angels. Kan tänka mig lägga ut kanske en hundring om det behövs nå klädköp.

:Bugar Seriösa ideer snälla!

TheDude? :D

Skämt åsido, du kan väl föreställa någon RR-förare, det hade sett fränt ut att vändra omkring i Rossi-ställ med hjälm och allt :D ...varmt hade det också varit :hihi

Jag gick som mexicansk bandit med pickadoller och en sån där jättemega sombrero , tog en gul landstinget filt och gjorde en poncho och köpte största sombreron dom hade på buttricks och fixade Pancho Villa mustasch och skäggstubb , och en bandana runt halsen , och sen tog jag med mig mitt partyglas ( tvåliters ölmugg med ringklocka så man kan ringa när man vill ha påfyllt)........På vår maskerad vi hade så blev vi lite fulla och sen skulle vi dra till Mc D på vasag och fyllekäka , det var jag ( mexican) och en polare som är biffig kroppsbyggare som hade klätt ut sig till grottmänniska , han hade djurpäls och håriga moonboots och en jätteklubba , sen var det en oljeshejk och sista killen var utklädd till skinhead, det såg skitskoj ut nät vi lallade in på Mc D........

Ken Keniff skrev:
Jag gick som mexicansk bandit med pickadoller och en sån där jättemega sombrero , tog en gul landstinget filt och gjorde en poncho och köpte största sombreron dom hade på buttricks och fixade Pancho Villa mustasch och skäggstubb , och en bandana runt halsen , och sen tog jag med mig mitt partyglas ( tvåliters ölmugg med ringklocka så man kan ringa när man vill ha påfyllt)........På vår maskerad vi hade så blev vi lite fulla och sen skulle vi dra till Mc D på vasag och fyllekäka , det var jag ( mexican) och en polare som är biffig kroppsbyggare som hade klätt ut sig till grottmänniska , han hade djurpäls och håriga moonboots och en jätteklubba , sen var det en oljeshejk och sista killen var utklädd till skinhead, det såg skitskoj ut nät vi lallade in på Mc D........

Hehe, kan tänka mig.

Mumintroll kräver dräkt för flera hundra kr annars PERFEKT, negern i A-team skulle äga men jag e inte ens nära på lika biffig så det skulle bara va wierd. Pippi e commie, no thx, RR-förare.. varmt! Fler ideer?

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back