Idiotförslag

Vad är medlemmarna på sporthojs åsikt

• Antal röstningar
    0

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Jag kan lugnt konstatera att Gudrun lyckats med sitt uttalande om
mansskatten. Vad som egentligen borde diskuterats är att det i modern tid med Lars Ohly i spetsen sitter människor i riksdagen som tycker att tex Kuba är en demokrati med fria val. Ett klassiskt knep att få folk att tappa fokus
från det som verkligen är viktigt. Jag vill med det här få lite fart på debatten
och styra in oss på rätt spår.

Frost

Mera bärs!
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
R6-02
gixxer_chrille skrev:
Om feministerna får makten så lär du inte få nån A kassa. Varför? Jo, du e man. Jobba svart, Vart då? Alla chefs positioner kommer besittas av feminist kvinnor o du kommer att bli deras lilla slav, deras lilla toyboy :hihi

Vad jag inte kan förstå är varför så många ser feminism som något dåligt. :confused:
För mig innebär feminism jämlikhet mellan könen. Något som för mig är helt självklart. Och som jag tycker borde vara självklart för alla...
Bara ett inlägg i diskussionen.

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Vem orkar ta Gudrun på allvar längre.Hon är så kåt på att hänga kvar i rampljuset så att hon skjuter ur sig vad som helst som ger rubriker. Inget att ens orka hetsa upp sig för.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Frost skrev:
Vad jag inte kan förstå är varför så många ser feminism som något dåligt. :confused:
För mig innebär feminism jämlikhet mellan könen. Något som för mig är helt självklart. Och som jag tycker borde vara självklart för alla...
Bara ett inlägg i diskussionen.
Det är inte så många som är emot feminismen som sådan, utan snarare vissa av dess uttryck som i extremfallen handlar om rent och skärt mansförtryck. Samtidigt som man kan förstå att det finns en frustration så kan man också tycka att det är synd dessa mer extrema röster getts så stort spelrum så att de nu nästan kopplas samman till feminismen som generellt begrepp.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år