benrangel skrev:Trots din disclaimer om att det skulle vara ironiskt är det högst osmakligt.
korvgubbe skrev:Är du säker?
En rätt kul sak att tänka på är ett fenomen som "Grynet", du vet den där rosa hysteriska karraktären på TV.
Hennes egentligen enda budskap är "ta ingen skit". Var dig själv och låt ingen försöka hindra dig från att vara den du är.
Hennes program har blivit anmält ett otal gånger av framförallt vuxna och många gånger män. De anser nämnligen att hon inte är lämplig att se för barn.
Tror du en självsäker och ganska högljudd kille skulle mött samma motstånd?
Så vitt skilld är ju knappast grynet från låt säga MArkoolio och Karlsson på Taket.
Killar som syns och hörs och är sig själva... friskt påhejade av de flesta..
Så kommer en tjej och gör samma sak...
Kom inte å säg att reaktionen är densamma....
UltraMarine skrev:Jag har svårt att se kopplingen kvinnomisshandel och skatt - Om vi nu ska straffas för att vi är män så borde väl det vara böter eller fängelse... eller?
Goodstuff skrev:Gixxer-Anders --> Har du egna barn? Dina åsikter om uppfostringsmetoder ger mig kalal kårar så jag hoppas du inte har barn och att du hinner tänka till både en och två gånger innan du skaffar det.
Gixxer-Anders skrev:Nej, jag har inga barn.
honkiie skrev:jag har förresten ändrat mig, jag skulle göra ett tredje alternativ, jag skulle gå på a-kassa och jobba svart.
Garanterat är det så.Goodstuff skrev:Det förklarar en del av dina inlägg.
Nej, det kommer jag absolut inte att göra.Goodstuff skrev:Hoppas du inte kommer aga dina eventuella framtida barn.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|