Ec
My Grandis and Me!!!
Har efter div letat rundar efter hjälm på nog alla sidor man kan googla efter men blir mindre klokare, tänkte klart man ställer en fråga o ser om man får svar.
KBC Force RR Airborne II hjälm har jag hittat till ett bra ruskigt bra pris ca 1395kr ink frakt ny givetsvis.
Hittade denna hjälmen på yamaha center för 2199kr men undrar är det en mc hjälm eller förklädd moppehjälm. Mest för den passar in min plånka just denna vår .
Arai Sv hjälm hade de för 1999kr på YC, men tyckte den passa "okey"
men är denna hjälmen bättre eller lika "bra" ur säkerhets vinklen.
Shoei Raid II satt perffa, men 3200kr gör för stort hål i budgeten.
Så om nån har KBC hjälmen eller vet mera om man ska satsa på Arai Sv ist får gärna komma med förslag samt bättre vettande för måste beställa om jag tar KBC hjälmen senast 11jan för att få bra priset.
KBC Force RR Airborne II hjälm har jag hittat till ett bra ruskigt bra pris ca 1395kr ink frakt ny givetsvis.
Hittade denna hjälmen på yamaha center för 2199kr men undrar är det en mc hjälm eller förklädd moppehjälm. Mest för den passar in min plånka just denna vår .
Arai Sv hjälm hade de för 1999kr på YC, men tyckte den passa "okey"
men är denna hjälmen bättre eller lika "bra" ur säkerhets vinklen.
Shoei Raid II satt perffa, men 3200kr gör för stort hål i budgeten.
Så om nån har KBC hjälmen eller vet mera om man ska satsa på Arai Sv ist får gärna komma med förslag samt bättre vettande för måste beställa om jag tar KBC hjälmen senast 11jan för att få bra priset.
Last edited: