Influensan ??

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Här är det synd om :sjuk
Både influensa och öroninflammation på samma gång.
(ska man verkligen börja få barnsjukdomar när man är 27 och när får man tillbka hörseln igen??)

Så går det när man firar jul i hällande ösregn i Skåne.

ZX-9R

Varför Knäskrapa?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja -96
Flunsan anmälde sin ankomst i morrse, men har inte anlänt på allvar ännu, så nu kan man se fram mot några dagar för ankar i sängen....
Jättekul! *not*

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Silwer skrev:
nog brukar man väl ligga o yra på nyårsafton?
Eller är det onormalt?
Beror helt på hur mycket man dricker :tomten

Jag har vart riktigt dålig i 4-5 dygn nu. Inte kunnat stå upp. 40 graders feber, hosta och skit. Men nu jäklar mår jag nästan prima faktiskt. Och imorn tänker jag inte ge efter för något! :yoparty

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
IsaE skrev:
Här är det synd om :sjuk
Både influensa och öroninflammation på samma gång.
(ska man verkligen börja få barnsjukdomar när man är 27 och när får man tillbka hörseln igen??)

Så går det när man firar jul i hällande ösregn i Skåne.
Öroninflamation hade jag stup i ett när jag var mindre. Är rädd för att jag fått något nu också. Känns som som jag har 2 liter vatten i ena örat men det vill inte komma ut :mad:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Flunsan har jag inte haft på över 10 år. När/om jag väl drabbas dör jag väl... :3freak

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
JoS skrev:
Flunsan har jag inte haft på över 10 år. När/om jag väl drabbas dör jag väl... :3freak
Du ska nog få din del av tårtan du också :hihi Men dö ska du nog inte behöva göra hoppas jag.

Nu har jag mindre än ett dygn på mig att bli frisk! Tog mina sista verktabletter idag och tänker inte ta några fler. Då pajar väl levern totalt imorgon. Finns det några rekomendationer om hur lång tid det ska gå efter att man har tagit verktabletter tills det att man kan dricka? Har ju käkat diverse grejer i en vecka nu. Gillar inte att vara sjuk :(

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Out_Spinner skrev:
Du ska nog få din del av tårtan du också :hihi Men dö ska du nog inte behöva göra hoppas jag.

Nu har jag mindre än ett dygn på mig att bli frisk! Tog mina sista verktabletter idag och tänker inte ta några fler. Då pajar väl levern totalt imorgon. Finns det några rekomendationer om hur lång tid det ska gå efter att man har tagit verktabletter tills det att man kan dricka? Har ju käkat diverse grejer i en vecka nu. Gillar inte att vara sjuk :(

vad är de för värktabletter du har tagit.. ? skulle inte rekommendera att dricka nåt samma dag som du slutade med dom...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife